Przetargi.pl
Dostawy oleju opałowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu

Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3398656 , fax. 071 3397912
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Zwycięska 12 12
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3398656, fax. 071 3397912
    REGON: 00601129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dodr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy oleju opałowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: dostawy oleju opałowego - zgodnie z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09135100-5 olej opałowy 2. Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego dla kotłowni we Wrocławiu oraz kotłowni w Paszkowie k-Polanicy Zdrój, realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb oraz możliwości przechowalniczych Zamawiającego, w ilościach wykazanych w Formularzu cenowym i na warunkach określonych we wzorze umowy. Formularz cenowy oraz wzór umowy stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, tj.: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem publicznym, co potwierdzą złożeniem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem złożonym wraz z ofertą, 3) dysponują potencjałem technicznym tj. dysponują samochodem - cysterną przeznaczoną do przewozu oleju opałowego, wyposażoną w sprzęt potrzebny do przepompowania oleju z cysterny do zbiorników Zamawiającego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia opisanego wyżej potencjału technicznego, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem złożonym wraz z ofertą, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł, 6) nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, co potwierdzą oświadczeniem złożonym wraz z ofertą. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ww. dokumentów. 3. Niespełnianie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a tym samym uznaniu złożonej przez niego oferty za odrzuconą, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dołączyć do swojej oferty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 2) koncesję na obrót paliwami ciekłymi, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowy Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia ww. zmian w sądzie rejestrowym. 4) kopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł, 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 4 do SIWZ), 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, wymienionym w pkt. 1.5) Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenia mogą dokonać osoby podpisujące ofertę lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo, które należy dołączyć do oferty. Poświadczenie winno być sporządzone sposób umożliwiający identyfikację dokonującej je osoby. 3. Jeśli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dodr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach