Przetargi.pl
Dostawy odczynników do hematologii wraz z dzierżawą analizatorów

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 91-425 Łódź, ul. Północna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 341 270, , fax. 426 341 254
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
    ul. Północna 42
    91-425 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 341 270, , fax. 426 341 254
    REGON: 47080507600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswlodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy odczynników do hematologii wraz z dzierżawą analizatorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Analizator podstawowy – około 70% badań: 1. Parametry: WBC, RBC, Hb, Ht, MCV, MCH, MCHC, RDW, PLT, NEUTRO%#, LY%#, MO%#, EO%#, BAZO%#, Ret, komórki niedojrzałe i limfocyty atypowe 2. Wydajność w trybie CBC + 5Diff min. 75 badań /godz. 3. Analiza próbek z podajnika automatycznego (dostosowany do różnego typu systemów zamkniętych pobierania krwi) oraz z podajnika manualnego 4. Czytnik kodów kreskowych 5. Automatyczne czyszczenie igły pobierającej 6. Automatyczne czyszczenie apertury pomiarowej 7. Parametry krwi kontrolnej wczytywane za pomocą kodu kreskowego lub nośnika zewnętrznego. Kontrolowane parametry: WBC, RBC, Hb, Ht, MCV, MCH, MCHC, PLT, NEUTRO, LY, MO, EO, BAZO oraz Ret 8. Krew kontrolna w postaci probówek systemu zamkniętego z możliwością pracy z podajnika automatycznego. 9. Liniowość RBC, WBC, PLT, HGB od wartości 0 10. W oprogramowaniu zawarta baza danych i wyników pacjentów 11. Analizator powinien posiadać system kontroli jakości z opcją statystyczną i graficzną 12. Monitorowanie ilości odczynników na pokładzie Analizator pomocniczy – około 30% badań: 1. Parametry: WBC, RBC, Hb, Ht, MCV, MCH, MCHC, RDW, PLT, NEUTRO%#, LY%#, MO%#, EO%#, BAZO%#, komórki niedojrzałe 2. Wydajność w trybie CBC + populacje leukocytów min. 50 badań /godz 3. Analiza próbek bez otwierania probówki pierwotnej 4. Czytnik kodów kreskowych 5. Parametry krwi kontrolnej wczytywane za pomocą kodu kreskowego lub nośnika zewnętrznego. Kontrolowane parametry: WBC, RBC, Hb, Ht, MCV, MCH, MCHC, PLT, NEUTRO, LY, MO, EO, BAZO 6. Krew kontrolna w postaci probówek systemu zamkniętego 7. Automatyczne czyszczenie igły pobierającej 8. Automatyczne czyszczenie apertury pomiarowej 9. W oprogramowaniu zawarta baza danych i wyników pacjentów 10. Analizator powinien posiadać system kontroli jakości z opcją statystyczną i graficzną 11. Monitorowanie ilości odczynników na pokładzie Uwaga: • Przy sporządzeniu oferty należy uwzględnić fakt, iż Zamawiający wykonuje badania morfologii krwi również u pacjentów leczonych przy pomocy chemioterapii - przynajmniej 1 z analizatorów powinien umożliwić prawidłowe wykonanie rozdziału krwinek białych. • Analizatory powinny być fabrycznie nowe ( należy podać rok produkcji). • Urządzenia powinny być dodatkowo wyposażone w drukarki laserowe zewnętrzne i zasilacze bezprzerwowe (UPS) podtrzymujące napięcie przez minimum 30 minut. Dopuszcza się zaoferowanie 1 drukarki podłączonej do obydwu analizatorów. Wykonawca jest zobowiązany: • zapewnić serwis analizatorów świadczony przez autoryzowany serwis producenta w czasie trwania umowy. Materiały eksploatacyjne i części zużywalne nie ujęte w ofercie będą dostarczane w miarę potrzeb na koszt dostawcy. • dostarczyć 2 mieszadła hematologiczne z możliwością umieszczenia statywów próbkowych do podajnika automatycznego oraz 1 szybką drukarkę laserową o wydajności umożliwiającej drukowanie ok. 500 arkuszy dziennie - do pracy w sieci. Powyższy sprzęt będzie przekazany na czas obowiązywania umowy, a Oferent zapewni jego serwis. Koszty związane z eksploatacją w/w sprzętu powinny być ujęte w ofercie. Materiały eksploatacyjne i części zużywalne nie ujęte w ofercie będą dostarczane w miarę potrzeb na koszt dostawcy (z wyjątkiem tonerów). • zapewnić w czasie trwania umowy dostawę materiału kontrolnego do międzynarodowej kontroli porównawczej: Labquality (raporty - metoda tradycyjna). Częstotliwość sprawdzianów:  12 razy w roku 1 próbka (RBC, WBC, PLT, Hb, HCT, RDW, MCV, MCH, MCHC)  4 razy w roku 1 próbka - 5-częściowy rozdział leukocytów  2 razy w roku 2 próbki - retikulocytoza (met. automatyczna)- marzec i wrzesień  2 razy w roku - ocena preparatu krwi obwodowej • podłączyć analizatory do systemu komputerowego obsługującego laboratorium (komunikacja dwukierunkowa) – koszty podłączenia uwzględnione w ofercie. Transmisja powinna obejmować wyniki badań pacjentów (wraz z formą graficzną rozdziału WBC na populacje i z flagami) oraz wyniki kontroli jakości • W przypadku zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z analizatorem karty charakterystyki materiałów niebezpiecznych w formie papierowej potwierdzone za zgodność oraz metodyki badań i instrukcje obsługi aparatów w wersji elektronicznej • dostarczyć oświadczenie producenta odczynników i analizatorów o pełnej kompatybilności odczynników i sprzętu. • zapewnić możliwość zgłaszania awarii 24 godz./dobę przez wszystkie dni tygodnia, również w soboty, niedziele i święta. W przypadku awarii 2 analizatorów w okresie od zgłoszenia awarii do czasu naprawy Wykonawca poniesie koszty związane z transportem i wykonaniem badań przez inną jednostkę przy użyciu analizatorów tej samej klasy lub wyższej, na zlecenie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.7.1. wypełniony i podpisany formularz oferty i formularz cenowy – wg załącznika Nr 2 i 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach