Przetargi.pl
Dostawy odczynników do badań z zakresu immunohematologii z dzierżawą analizatora

Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 03-924 Warszawa, ul. Niekłańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 098 403 , fax. 225 098 404
  • Data zamieszczenia: 2020-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Niekłańska 42484
    03-924 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 098 403, fax. 225 098 404
    REGON: 29735900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy odczynników do badań z zakresu immunohematologii z dzierżawą analizatora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem są dostawy odczynników do badań z zakresu immunohematologii z dzierżawą analizatora zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie: 9 400,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy czterysta złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w Rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) W przypadkach określonych w art. 22a uPzp (poleganie na zasobach innych podmiotów oraz dotyczące podwykonawców) Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty, o których mowa: w § 9 ust. 2 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) w zakresie nie szerszym niż są wymagane od Wykonawcy oraz Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dotyczących Podwykonawcy określonych w § 9 ust. 3 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) w zakresie nie szerszym niż są wymagane od Wykonawcy. Oświadczenia należy złożyć w oryginale, natomiast dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wszelkie dokumenty mogą być podpisywane i poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego pełnomocnika. 4) Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika zobowiązany jest dołączyć kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania go. Z treści pełnomocnictwa musi jasno i bez wątpliwości wynikać zakres umocowania pełnomocnika do podejmowanych w imieniu Wykonawcy czynności. 5) Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 5.1. Dokumenty składane do oferty: a. kopia dowodu wniesienia wadium (informacyjnie); b. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp (spółki cywilne, konsorcja) – pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli Wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach – jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania – kopia pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania go. UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1292) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 uPzp). W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika, należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja. c. dokument producenta potwierdzający konserwację analizatora do wykonania przez użytkownika nie częściej niż 1 raz w miesiącu – dołączony do oferty. d. dokumenty potwierdzające, że analizator wykorzystuje w 100% mikrokolumny na kartach/kasetach, otwierający podczas wykonania badania pojedyncze kolumny i jednocześnie dozujący badany materiał – dołączone do oferty. e. dokumenty potwierdzające, że karty do oznaczenia grupy krwi zawierają kolumny z kontrolą wewnętrzną – dołączone do oferty. Dokumenty wskazane w ppkt. c, d i e są wymagane w celu potwierdzenia spełnienia kryteriów oceny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach