Przetargi.pl
Dostawy obejmujące materiały edukacyjne, sprzęt komputerowy i multimedialny na potrzeby prowadzenia zajęć szkolnych dla uczestników projektu: Szansa na sukces, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Gmina Ulhówek ogłasza przetarg

  • Adres: 22-678 Ulhówek, ul. Kościelna 1/1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6616004 , fax. 084 6616004
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ulhówek
    ul. Kościelna 1/1 1/1
    22-678 Ulhówek, woj. lubelskie
    tel. 084 6616004, fax. 084 6616004
    REGON: 00055184600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugulhowek.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy obejmujące materiały edukacyjne, sprzęt komputerowy i multimedialny na potrzeby prowadzenia zajęć szkolnych dla uczestników projektu: Szansa na sukces, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Dostawy obejmujące materiały edukacyjne, sprzęt komputerowy i multimedialny na potrzeby prowadzenia zajęć szkolnych dla uczestników projektu: Szansa na sukces, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W zw. z tym, każdą wyspecyfikowaną część (3 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 odrębne części przedmiotu zamówienia tj.: - część 1 przedmiotu zamówienia obejmującą dostawę: pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWIZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 24 miesięczny okres gwarancji dostarczonego przedmiotu zamówienia. Dostarczone pomoce dydaktyczne winny odpowiadać następującym warunkom, a) muszą być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich - część 2 przedmiotu zamówienia obejmująca dostawę komputerów, drukarek, sprzętu multimedialnego, odtwarzacz CD, aparatów fotograficznych, szafy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWIZ. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcje obsługi w języku polskim. Wykonawca przekaże zamawiającemu na czas nieoznaczony, bezterminowe licencje na dostarczone oprogramowanie oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu (wykonawca gwarantuje zamawiającemu, że udzielając licencji na korzystanie z oprogramowania nie narusza żadnych praw osób trzecich oraz nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 24 miesięczny okres gwarancji dostarczonego przedmiotu zamówienia - w przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu zamawiającemu przysługuje prawo do obciążenia wykonawcy kosztami części zamiennych i napraw sprzętu wykonanych przez inne podmioty. Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu sprzętu naprawianego w ramach gwarancji poza siedzibą zamawiającego pokrywa wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia gwarancji, na następujących warunkach: a) wszelkie naprawy będą wykonywane jedynie w miejscu użytkowania sprzętu b) czas usunięcia zgłoszonej usterki/awarii: maksimum do końca drugiego dnia roboczego po dniu zgłoszenia c) w przypadku braku możliwości naprawy w miejscu lub czasie określonym powyżej wykonawca (na czas naprawy) nieodpłatnie dostarczy sprzęt zastępczych o parametrach technicznych, niezgorszych niż określone w SIWZ, nie później niż do końca trzeciego dnia roboczego po dniu zgłoszenia; d) dostawę sprzętu zastępczego i naprawionego, odbiór sprzętu do naprawy i zastępczego wykonawca zrealizuje na swój koszt. - część 3 przedmiotu zamówienia obejmująca dostawę kostiumów teatralnych, pacynek, kotary . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWIZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 24 miesięczny okres gwarancji dostarczonego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do: 1. Gimnazjum Publicznym im. Jana Pawła II w Ulhówku 2. Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Ulhówku 3. Szkole Podstawowej im. Artura Grottgera w Hubinku 4. Szkole Podstawowej w Tarnoszynie Szczegółowe informacji na temat, gdzie Wykonawca ma dostarczyć daną rzecz znajdują się w załącznikach nr 1, 2,3 do SIWZ. Zgodnie z art.93 ust. 1a pzp, Zamawiający oświadcza, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301954006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugulhowek.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną