Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W RAMACH PROJEKTU MIGRACJE POWROTOWE- NAUKA I PRAKTYKA II

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 00051406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W RAMACH PROJEKTU MIGRACJE POWROTOWE- NAUKA I PRAKTYKA II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu Migracje powrotowe - nauka i praktyka. Zamówienie będzie polegało na zakupie i dostawie materiałów promocyjnych wraz z usługą projektu graficznego i znakowania (nadruku lub graweru) A. Długopis z grawerem - 35 sztuk Parametry wymagane - długopis z grawerem - materiał: metal powlekany, długopis solidny i trwały w użytkowaniu - wykończenie: długopis automatyczny, odkręcana końcówka dolna, podwójne pierścienie w dolnej części długopisu, klips i uchwyt mocujący, przycisk: duży, wymienny wkład cienko piszący w kolorze niebieskim, mechanizm przyciskany - kolor: korpus ciemnozielony, przycisk w kolorze srebrnym; dodatki: klips i uchwyt mocujący, końcówka dolna oraz dwa pierścienie w dolnej części długopisu w kolorze srebrnym - rozmiar 140x14x4 (+- 5%) - waga ok 10g - nadruk: 1+0 po obu stronach długopisu: na jednej stronie znakowanie 1 logotypu wraz z napisem wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego; na drugiej stronie znakowanie 1 logotypu i adres strony internetowej projektu, znakowanie po akceptacji projektu metodą grawerski laserowej; max rozmiar znakowania na korpusie: 65 x 6 mm Wykonawca rozmieści wyżej wymienione elementy według wzoru przedstawionego przez Zamawiającego. - długopis powinien mieć lekko działający automat wciskania i wyciskania, dokładnie dopasowane części oraz charakteryzować się jednorodnością zastosowanych materiałów i estetyką wykonania - brak ostrych krawędzi W przypadku wystąpienia kilku modeli produktów spełniających wymagania w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru min. 2 propozycje oferowanego produktu w tej samej cenie. Propozycje te mają być dołączone do oferty w formie graficznej. B.Pendrive z grawerem - 25 sztuk Parametry wymagane - typu SLIDE, zakrywane złącze USB - 2GB - pamięć Flash typu USB 2.0 - szybkość zapisu: 4 mb s - szybkość odczytu: 16 mb s - podłączenie do komputera: tak - wspierane systemy operacyjne: Windows xp, Vista 7 itp. - okres gwarancji: min. 24 miesiące - obudowa: plastikowo-aluminiowa; - zawiera oryginalne podzespoły Samsung/ Hynix i posiada bardzo dobre parametry odtwarzania i zapisu; - wgranie plików do 50 mb w cenie; - posiada uchwyt na smycz; - pudełko i smyczka w cenie; - zawierający znakowanie z informacją o współfinansowaniu oraz niezbędne logotypy UE, treści według wytycznych, znakowanie po akceptacji projektu przez Zamawiającego, znakowanie 1+0, technika: grawer laserowy; - Wykonawca rozmieści wyżej wymienione elementy zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego wzorem. W przypadku wystąpienia kilku modeli produktów spełniających wymagania w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru min. 2 propozycje oferowanego produktu w tej samej cenie. Propozycje te mają być dołączone do oferty w formie graficznej. C.Torba na dokumenty z nadrukiem - 25 sztuk Parametry wymagane - torba na dokumenty z nadrukiem; - kolorystyka: czarno-zielona; - torba na dokumenty z kontrastową, kolorową aplikacją, główna komora zamykana na zamek, posiada dużą kieszeń na dokumenty, środkową kieszeń na rzep i małą kieszonkę , regulowany pasek na ramię, posiada sprzączkę do regulacji długości, którą można przesuwać po całości paska; - rozmiar: ok 36x 29x14 cm (+ - 7%) - materiał: między innymi żakard i poliester o wysokiej odporności na ścieranie i rozdarcie, wodoodporna dzięki powleczeniu , np. PCV 600D Polyester lub materiał o nie gorszych właściwościach estetyczno- użytkowych; - zawierająca na przedniej stronie nadruk z informacją o współfinansowaniu oraz niezbędne logotypy UE, treści według wytycznych, nadruk po akceptacji projektu przez Zamawiającego, nadruk: 1+0, max. wysokość nadruku do: 20x9 cm, technika nadruku : termotransfer W przypadku wystąpienia kilku modeli produktów spełniających wymagania w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru min. 2 propozycje oferowanego produktu w tej samej cenie. Propozycje te mają być dołączone do oferty w formie graficznej. 2. Dostarczenie materiałów pomocniczych powinno być realizowane transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego oraz ich wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania projektów graficznych znakowania (nadruk lub grawer) na poszczególnych materiałach pomocniczych, dostosowania projektów do znakowania, wykonania matryc oraz umieszczenia znakowania na materiałach pomocniczych. Projekty będą podlegały ostatecznej akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu opracowania projektów graficznych znakowania do akceptacji na poszczególnych materiałach pomocniczych w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej. 4. Wytyczne do przygotowania projektu znakowania oraz elementy graficzne, które mają być uwzględnione w projekcie. Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej niezwłocznie po podpisaniu umowy. Wytyczne (opracowania graficzne) do przygotowania materiałów pomocniczych znakowania będą zgodne z podręcznikiem dla beneficjentów projektów realizowanych w trybie konkursowym zgodnie z nowymi zasadami weryfikowalności wydatków w ramach EFU, EFPI,EFIOPT. 5. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt graficzny znakowania w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy na każdym z artykułów opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ 6. Zamawiający zobowiązany jest w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania projektów do ich zaakceptowania lub zgłoszenia uwag. Wykonawca będzie mógł przystąpić do prac związanych ze znakowaniem na materiałach pomocniczych, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego ostatecznej wersji znakowania. 7. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego uwag przedstawić nowy lub poprawiony projekt znakowania. 8. Dostarczone produkty mają być wolne od wad, pełnowartościowe, nowe i spełniające wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 9. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć na wskazany adres, zamówione materiały promocyjne w terminach wyznaczonych w rozdziale IV SIWZ. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu oferowanych materiałów, pojawienie się na rynku materiałów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie) i dostawy materiałów o parametrach nie gorszych niż zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy,.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,1650.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach