Przetargi.pl
Dostawy mleka i produktów mleczarskich

Dom Pomocy Społecznej w Nowinach ogłasza przetarg

  • Adres: 22-105 Okszów, Nowiny 31
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5690789 , fax. 82 5690789
  • Data zamieszczenia: 2012-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Nowinach
    Nowiny 31 31
    22-105 Okszów, woj. lubelskie
    tel. 82 5690789, fax. 82 5690789
    REGON: 11020035000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpswnowinach.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy mleka i produktów mleczarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich grupa 15500000-3 wg CPV: 1. Mleko 2 % 30 000 L, 2. Śmietana 12 % 1 100 L, 3. Śmietana 18 % 610 L, 4. Twaróg chudy 24 kg, 5. Twaróg półtłusty 1010 kg, 6. Mleko w proszku 30 kg, 7. Ser żółty gouda 220 kg, 8. Ser żółty edamski 240 kg, 9. Ser topiony bez dodatków 40 kg, 10.Sery topione z dodatkami: a) szczypiorek 40 kg, b) pieczarka 40 kg, c) papryka 40 kg, d) szynka 40 kg, 11.Jogurt naturalny 250 L, 12.Jogurty owocowe: a) jagodowy 180 L, b) truskawkowy 180 L, c) brzoskwiniowy 180 L, 13.Maślanka naturalna 300 L, 14.Maślanka owocowa, a) truskawkowa 60 L, 15.Kefir 800 L. 3.2. Przedmiot zamówienia należy dostarczać do siedziby Domu Pomocy Społecznej Nowiny, dostawy odbywać się będą w dni robocze - poniedziałek, środa, piątek w godzinach od 7:00 do 11:00. 3.3.Realizacja dostaw odbywać się będzie w oparciu o zamówienia telefoniczne bądź faksem składane na 2 dni przed terminem dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpswnowinach.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach