Przetargi.pl
Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego; przetworów mięsnych; drobiu; przetworów drobiowych z indyka i kurczaka; konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 750 31 88 , fax. 89 750 37 54
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
    ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 750 31 88, fax. 89 750 37 54
    REGON: 51020760500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego; przetworów mięsnych; drobiu; przetworów drobiowych z indyka i kurczaka; konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa wieprzowego i wołowego; przetworów mięsnych; drobiu; przetworów drobiowych z indyka i kurczaka; konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów zamówienia: 2.1. Zestaw nr 1 – Mięso wieprzowe i wołowe (w ilości 8 550 kg – załącznik nr 1a do SIWZ) 2.2. Zestaw nr 2 – Przetwory mięsne (w ilości 9 900 kg - załącznik nr 1b do SIWZ) 2.3. Zestaw nr 3 – Drób (w ilości 6 450 kg - załącznik nr 1c do SIWZ) 2.4. Zestaw nr 4 – Przetwory drobiowe z indyka i kurczaka (w ilości 7 000 kg - załącznik nr 1d do SIWZ). 2.5. Zestaw nr 5 - Konserwy mięsne i pasztety w puszkach (w ilości 7 888 kg- załącznik nr 1e do SIWZ) 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dla poszczególnych zestawów załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ. 4. Dla Zestawu nr 1, 2, 3 i 4 - 4.1. Dostawy będą realizowane co najmniej 3 razy w tygodniu, w godzinach od 7.30 do 10.00, w rozkładzie tygodniowym od poniedziałku do piątku, w terminach, w asortymencie i ilościach określonych w pisemnych zamówieniach dekadowych, przekazywanych przez Zamawiającego. Dostawy na soboty, niedziele i święta będą realizowane w dniu poprzedzającym. 4.2.Zamówienia dekadowe będą przekazywane przez Zamawiającego w rozkładzie tygodniowym od poniedziałku do piątku, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu. 4.3. Dokładne ilości zamawianych artykułów i terminy dostawy uściślane będą przez Zamawiającego pocztą elektroniczną lub telefonicznie w dniu poprzedzającym dostawę, do godziny 15.00, w dniach od poniedziałku do piątku. 4.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania dodatkowych zamówień asortymentu zawartego w załączniku do umowy stanowiącej odpowiednio dla danego zestawu zamówienia załącznik nr 4a, 4b, 4c, 4d do SIWZ poza terminem określonym w pkt. 4.1, w ilościach niezbędnych do realizacji ustawowych zadań, w terminie wyznaczonym zamawiającego, ale nie krótszym niż 1 dzień od momentu złożenia zamówienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 5. Dla Zestawu nr 5 - 5.1. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu artykuły określone w załączniku, będącym integralną częścią umowy stanowiącej załącznik nr 4e do SIWZ, w rozkładzie tygodniowym od poniedziałku do piątku, w asortymencie i ilościach określonych w pisemnych zamówieniach dekadowych, przekazywanych przez Zamawiającego, w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia. Dostawy w godzinach od 7.30 do 14.00. 5.2. Zamówienia dekadowe będą przekazywane przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu, w dniach od poniedziałku do piątku. 5.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania dodatkowych zamówień asortymentu zawartego w załączniku w poz. 2 załącznika do umowy stanowiącej załącznik nr 4e do SIWZ, poza terminem określonym w pkt. 5.1, w ilościach niezbędnych do realizacji ustawowych zadań, w nieprzekraczalnym terminie do 8 godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15113000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium na: 1.1 Zestaw nr 1 – Mięso wieprzowe i wołowe w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 1.2 Zestaw nr 2 – Przetwory mięsne – w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100) 1.3 Zestaw nr 3 – Drób – w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 1.4 Zestaw nr 4 – Przetwory drobiowe z indyka i kurczaka – w wysokości 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100) 1.5 Zestaw nr 5 – Konserwy mięsne i pasztety w puszkach - w wysokości 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wymagania dotyczące wadium zostały opisane w rozdziale VIII SIWZ nr sprawy 07/FI/18
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem notarialnie), w przypadku gdy: 1.1 Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności faktycznych lub prawnych w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z wpisu do rejestru przedsiębiorców 1.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 2.1. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Pzp; przy czym: • w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. • Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. UWAGA !!! Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach