Przetargi.pl
Dostawy mięsa, wędlin, konserw i drobiu

Zakład Karny w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Nowa 64
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6966915 , fax. 084 6963354
  • Data zamieszczenia: 2013-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Hrubieszowie
    ul. Nowa 64 64
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6966915, fax. 084 6963354
    REGON: 00032091100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Służby Więziennej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy mięsa, wędlin, konserw i drobiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa, wędlin, konserw i drobiu zgrupowanych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) 151 w asortymencie i ilości przedstawionej poniżej Część 1 1.Mięso wieprzowe - łopatka bk, w stanie mrożonym, w opakowaniach od 2 do 2,5 kg, kod CPV 15113000-3, ilośc4500 kg,2 Mięso wołowe bk z udźca w stanie mrożonym, w opakowaniach od 1 do 1,5 kg, kod CPV 15111100-0, ilość 150 kg, 3. Ozór wołowy w stanie mrożonym, w opakowaniach od 1 do 1,5 kg kod CPV 15111100-0, ilość 250kg.,4. Wątroba wieprzowa, świeża, nie mrożona kod CPV 15114000-0 ilość 1600 kg., 5. Słonina bez skóry w stanie mrożonym, w opakowaniach od 2 do 2,5 kg kod CPV 15131400-9 ilość 120 kg., 6. Serca wieprzowe, świeże, nie mrożone kos CPV 15114000-0 ilość 1600 kg. Część 2 1. Kiełbasa zwyczajna, hermetycznie pakowana kod CPV 15131130-5 ilość 2600 kg.,2. Kiełbasa serdelki wieprzowe kod CPV 15131130-5 ilość 1300kg., 3. Pieczeń wieprzowa kod CPV 15131130-5 ilość 1300 kg. Część 3 1. Mielonka typu konserwa turystyczna o wadze jednostkowej 300g kod CPV 15131000-5 ilość 2600kg.,2. Pasztet mazowiecki - konserwa o wadze jednostkowej -300g kod CPV 15131310-1 ilość 1300 kg. Część 4 Ćwiartka kurczaka tylna, mrożona w opakowaniach od 2 do 3 kg kod CPV 15112100-7 ilość 5600kg. Część 5 1. Pasztetowa drobiowa w osłonie sztucznej kod CPV 15131135-0 ilość 1300kg., 2. Mielonka drobiowa w bloku kod CPV 15131135-0 ilość 4000 kg.,3. Parówki drobiowe gazowo lub hermetycznie pakowane kod CPV 15131135-0 ilość 1500kg., 4. Mortadela drobiowa kod CPV 15131135-0 ilość 3000kg.,5. Pieczeń drobiowa kod CPV 15131135-0 ilość 1300 kg.,6. Szynka drobiowa kod CPV 15131135-0 ilość 180kg.,7. Polędwica drobiowa kod CPV 15131135-0 ilość 180kg.,8. Serdelki drobiowe gazowo lub hermetycznie pakowane kod CPV 15131135-0 ilość 1700kg.,9. Baleron z indyka kod CPV 15131135-0 ilość 180kg. II II.Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia1) Każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie. 2) Każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP; 3) Każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą. 4) Na każde żądanie zamawiającego wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi, itp.III.Cechy jakościowe dyskwalifikujące przedmiot zamówienia:1) obce posmaki, 2) zapachy,3) nalot pleśni,4) fragmenty obcych ciał. IV.Wymagania dotyczące opakowania Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: 1) nazwę środka spożywczego, 2) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, 3) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, 4) dane identyfikujące producenta środka spożywczego, 5) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, 6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, 7) oznaczenie partii produkcji, 8) klasę jakości handlowej. V.Wymagania stawiane Wykonawcy.W trakcie trwania umowy Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt realizacji przedmiotu zamówienia w tym za przebieg, jakość i terminowe wykonanie dostaw.VI.Realizacja dostaw.Dostawy będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku do godziny 12:30, w ilościach i asortymencie uzgodnionym przez zamawiającego z dostawcą z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. Transport dostaw zapewnia Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie po uzgodnieniu z Wykonawcą prawo do korekty zamówionych ilości poszczególnych produktów w zależności od bieżących potrzeb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151130003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach