Jednostka Wojskowa 1551 ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 8261688 , fax. 43 8261466
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1551
ul. Wojska Polskiego 78 78
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 43 8261688, fax. 43 8261466
REGON: 73009742500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.15sbwd.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I PRZETWORÓW MIĘSNYCH W 2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są dostawy do magazynu Zamawiającego mięsa, wędlin i przetworów mięsnych wg poniższej charakterystyki: 1 Schab wieprzowy b/k 15113100-4 PN-86-A-82002 kg 2000 2 Karkówka wieprzowa b/k 15113000-3 PN-86-A-82002 kg 1500 3 Wołowina zrazowa b/k PN-88-A-82003 kg 6000 4 Szynka surowa wieprzowa b/k 15113100-4 PN-86-A-82002 kg 1500 5 Łopatka wieprzowa b/k 15113000-3 PN-86-A-82002 kg 2200 6 Boczek wędzony parzony b/k 15131200-7 PN-A-82007 kg 1200 7 Kiełbasa wiejska 15131133-6 PN-V-74028 kg 1500 8 Kiełbasa swojska kg 800 9 Kiełbasa zwyczajna 15131133-6 PN-V-74028 kg 1200 10 Kiełbasa jałowcowa 15131133-6 PN-V-74028 kg 1000 11 Kiełbasa żywiecka 15131133-6 PN-V-74028 kg 1000 12 Polędwica drobiowa 15131133-6 PN-V-74028 kg 600 13 Kiełbasa szynkowa wieprzowa 15131133-6 PN-V-74028 kg 400 14 Kiełbasa parówkowa 15131133-6 PN-V-74028 kg 1400 15 Kiełbasa biała parzona 15131133-6 PN-V-74028 kg 300 16 Szynka wędzona polska 15131410-2 PN-A-82002 kg 950 17 Polędwica sopocka 15131200-7 PN-A-82007 kg 450 18 Baleron 15131220-3 PN-A-82007 kg 450 19 Baleron z indyka PN-V-74028 kg 550 20 Kiełbasa golonkowa 15131133-6 PN-V-74028 kg 500 21 Kiełbasa krakowska parzona 15131133-6 kg 500 22 Kiełbasa krakowska sucha 15131133-6 PN-V-74028 kg 100 23 Kiełbasa podwawelska 15131133-6 PN-V-74028 kg 400 24 Kiełbasa toruńska 15131133-6 PN-V-74028 kg 650 25 Kiełbasa zielonogórska 15131133-6 PN-V-74028 kg 800 26 Kiełbasa szynkowa wiep-drob. 15131133-6 PN-V-74028 kg 600 27 Flaki wołowe suche 15111000-9 kg 1700 28 Wątrobiana 15131131-2 PN-A-82007 kg 350 29 Kaszanka gryczana 15131134-3 PN-A-82007 kg 500 30 Salceson ozorkowy 15131120-2 PN-A-82007 kg 250 31 Salceson włoski 15131120-2 PN-A-82007 kg 200 32 Smalec 0,250g 15412100-0 PN-90/A-85802 kg 1800 33 Kości wołowe kg 6000 2. Dodatkowe wymagania jakościowe dla podstawowych grup asortymentowych będących przedmiotem zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego na 2 dni przed terminem planowanej dostawy, przynajmniej 3 razy w tygodniu, w godz. 8.00 - 11.00. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pełnego asortymentu będącego przedmiotem danego zamówienia pod groźbą kar umownych (zgodnie z wzorem umowy). 4. Szczegółową wielkość zamówienia przedstawia załącznik nr 2 - wycena przedmiotu zamówienia - arkusz kalkulacyjny stanowiący integralną część SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6.Przedmiot zamówienia musi być wytworzony i dostarczony zgodnie z niżej wymienionymi normami i przepisami : -Ustawą z dn. 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z dnia 27 września 2006 r. Nr 171 poz. 1225) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, -Ustawą z dn. 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2 lutego 2006 r. Nr 17 poz. 127) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, -rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 stycznia 2007 r. w sprawie wykazu towarów, które podlegają granicznej kontroli sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 20 poz. 122); -Ustawą z dnia 17 grudnia 2004 r. o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz produktach tradycyjnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 10 poz. 68). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych dokumentów i wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy: 1) Złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2) Nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków wymienionych w punkcie X SIWZ; 3) Nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą; 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. (art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych). 4.Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w brzmieniu: 1)jest niezgodna z ustawą. 2)jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Zgodnie z art. 23 ust. p.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, załączenia do oferty: 1)podpisanego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych) według wzoru załącznik nr 4; 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia). 3)zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 4)zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych opłaceniu składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (ZUS) - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów : a)decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów (na podst. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia), b)poświadczenie o wdrażaniu zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP wydanym przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej ( na podst. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia) w następujących formach: - certyfikat HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju; - zaświadczenie lub inny dokument właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad HACCP. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2) i 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty załączyć dokumenty: 1)Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, w której ustanawia się pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2)Oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach X.1. - X.5 dla każdego Wykonawcy z osobna.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Pniewie.
Dodano: 2016-04-11 - DOSTAWA MIĘSA, PRODUKTÓW MIĘSNYCH,PODROBÓW ORAZ WĘDLIN I WYROBÓW WĘDLINIARSKICH DO OBIEKTÓW SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. W KLESZCZOWIE
Dodano: 2016-03-25 - DOSTAWA MIĘSA i WĘDLIN
Dodano: 2016-01-13 - dostawy mięsa, przetworów mięsnych, drobiu i podrobów drobiowych
Dodano: 2016-01-05 - Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 175 w Łodzi - 1/PM175/2015
Dodano: 2015-12-18 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej Pod Dębami w Konstantynowie Łódzkim. ZP/35/2015
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego oraz wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Wiśniowej Górze
Dodano: 2015-11-26 - Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000 euro na sukcesywną dostawę świeżego mięsa i produktów mięsnych do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi
Dodano: 2015-11-19 - dostawa produktów mięsnych, wędliniarskich i drobiarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2015-11-17 - Zakup i dostawa mięsa, drobiu i przetworów mięsnych oraz tłuszczów zwierzęcych
Dodano: 2015-11-06