Zakład Karny w Rawiczu ogłasza przetarg
- Adres: 63-900 Rawicz, ul. 17 Stycznia 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 65 5468500 w. 229, 65 5468507 , fax. 65 5454266
- Data zamieszczenia: 2016-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Rawiczu
ul. 17 Stycznia 28 28
63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
tel. 65 5468500 w. 229, 65 5468507, fax. 65 5454266
REGON: 00032029400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Więziennictwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części (zadania): -zadanie nr 1: Dostawy mięsa i wędlin z indyka, -zadanie nr 2: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka, -zadanie nr 3: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych, -zadanie nr 4: Dostawy konserw mięsnych, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zadanie nr 1: Dostawy mięsa i wędlin z indyka W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Mięso klopsowe z indyka - 1000 kg; 2) Mięso gulaszowe z indyka klasa II - 1000 kg; 3) Skrzydło środkowe z indyka - 1300 kg; 4) Mortadela popularna z indyka - 1600 kg; 5) Mortadela śniadaniowa z indyka - 1600 kg; 6) Mortadela z pieczarkami - 1500 kg; 7) Mortadela czosnkowa - 1700 kg; 8) Parówka z indyka - 1600 kg; 9) Kiełbasa śniadaniowa z indyka - 1700 kg; 10) Kielbasa litewska z indyka - 2000 kg; 11) Szynka tyrolska z indyka - 1200 kg; 12) Szynka Gerwazego z indyka - 1000 kg; 13) Szynka mielona blok z indyka - 1800 kg; 14) Polędwica firmowa z indyka - 1200 kg; 15) Pieczeń drobiowa z indyka - 1200 kg; 16) Pasztet firmowy z indyka - 1400 kg; 17) Kiełbasa krakowska parzona - 800 kg; 18) Szynka gotowana biała - 800 kg; 19) Kiełbasa szynkowa drobiowa - 600 kg; 20) Serdelki drobiowe - 2200 kg; 21) Salceson z indyka - 1000 kg; Zadanie nr 2: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Kurczak cały - 2500 kg; 2) Skrzydełka z kurczaka - 600 kg; 3) Udziec z kurcząt kl. A - 1000 kg; 4) Filet z kurczaka - 1000 kg; 5) Mięso gulaszowe z kurczaka - 1700 kg; 6) Żołądki z kurczaka - 400 kg; 7) Serca z kurczaka - 350 kg; 8) Wątróbki z kurczaka - 1500 kg; Zadanie nr 3: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Mięso wieprzowe - szynka surowa - 600 kg; 2) Mięso wieprzowe klopsowe - 1400 kg; 3) Mięso wieprzowe łopatka bez kości - 2500 kg; 4) Mięso wieprzowe gulaszowe - 300 kg; 5) Mieso wieprzowe schab bez kości - 1500 kg; 6) Boczek wędzony bez kości - 1200 kg; 7) Wędzonka bigosowa bez kości - 900 kg; 8) Słonina płaty - 600 kg; 9) Mięso gulaszowe wołowe - 700 kg; 10) Żołądki wieprzowe - 400 kg; 11) Ozory wieprzowe - 800 kg; 12) Serca wieprzowe - 1600 kg; 13) Wątroba wieprzowa - 2000 kg; 14) Kiełbasa zwyczajna - 1700 kg; 15) Kiełbasa parówkowa - 1400 kg; 16) Kiełbasa biała parzona - 1900 kg; 17) Kiełbasa mortadela - 1500 kg; 18) Kiełbasa golonkowa parzona - 600 kg; 19) Kielbasa mielonka - 1500 kg; 20) Kiełbasa słoikowa - 1300 kg; 21) Kiełbasa szynkowa mielona wieprzowa - 600 kg; 22) Serdelki śląskie - 1000 kg; 23) Pieczeń wielkopolska - 1000 kg; 24) Wątrobianka - 1800 kg; 25) Metka - 1550 kg; 26) Salceson czarny - 1100 kg; 27) Kaszanka - 3500 kg; Zadanie nr 4: Dostawy konserw mięsnych W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1) Konserwa pasztet z indykiem - 700 kg; 2) Konserwa pasztet z gesią - 1600 kg; 3) Konserwa wołowa - 800 kg; 4) Konserwa miesna wieprzowa - 600 kg; 5) Konserwa mięsna wieprzowa op. jednostkowe 100-140g - 500 kg; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 9.160,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy sto sześćdziesiąt złotych 00/100. Dla zadania nr 1: w wysokości: 3.380,00 zł, słownie: trzy tysiące trzysta osiemdziesiąt złotych 00/100. Dla zadania nr 2: w wysokości: 1.480,00 zł, słownie: tysiąc czterysta osiemdziesiąt złotych 00/100. Dla zadania nr 3: w wysokości: 3.870,00 zł, słownie: trzy tysiące osiemset siedemdziesiąt złotych 00/100. Dla zadania nr 4: w wysokości: 430,00 zł, słownie: czterysta trzydzieści złotych 00/100. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: NBP o/Poznań numer konta 28 1010 1469 0035 8013 9120 0000 lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.), sposób przekazania: Dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5 należy złożyć w siedzibie zamawiającego (w dziale finansowym) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu (pkt.1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli do godziny 09:00 dnia 23.03.2016 roku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, wędlin wieprzowych, drobiowych i smalcu.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawy żywności do Państwowej Bursy Szkół Artystycznych w Poznaniu na rok szkolny 2016/2017
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa artykułów żywnościowych: mięso wołowe i wieprzowe, kurczaki oraz wędliny drobiowe
Dodano: 2016-06-22 - SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH DO ZAKŁADU KARNEGO W GĘBARZEWIE
Dodano: 2016-06-17 - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Karola Libelta w Gołańczy ul. Walki Młodych 35, 62-130 Gołańcz,woj. wielkopolskie, tel 67-2683156
Dodano: 2016-06-16 - DOSTAWA WĘDLIN Z MIĘSA CZERWONEGO PAKOWANYCH PORCJOWYCH
Dodano: 2016-04-28 - Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla CRR KRUS w Jedlcu
Dodano: 2016-04-20 - Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2016-04-12 - Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa żywności - produkty mięsne
Dodano: 2016-03-24