Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy "Bałtyk" - Gospodarstwo Pomocnicze przy Ministerstwie Finansów ogłasza przetarg
- Adres: 84-104 Jastrzębia Góra, ul. Bałtycka 28
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6749583 , fax. 058 6749210
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy "Bałtyk" - Gospodarstwo Pomocnicze przy Ministerstwie Finansów
ul. Bałtycka 28 28
84-104 Jastrzębia Góra, woj. pomorskie
tel. 058 6749583, fax. 058 6749210
REGON: 00000221700040 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://owsbaltyk.gd.pl/bip
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy mięsa i produktów mięsnych w terminie od 1 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r. dla Ośrodka Wypoczynkowo - Szkoleniowego Bałtyk w Jastrzębiej Górze, ul. Bałtycka 28 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy mięsa i produktów mięsnych w terminie od 1 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r. dla Ośrodka Wypoczynkowo - Szkoleniowego Bałtyk w Jastrzębiej Górze, ul. Bałtycka 28. Asortyment i szacunkowe ilości zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2). Określone szacunkowe ilości oraz asortyment mogą ulegać zmianie w zależności od bieżącego zapotrzebowania Ośrodka. Zamawiający będzie zgłaszać zapotrzebowanie na dostawy produktów spożywczych najpóźniej w terminie określonym przez Wykonawcę, który zostanie wybrany w wyniku zamówienia. Zamawiający zastrzega dostawy wyrobów wysokiej jakości. Przy wskazaniu znaków towarowych dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, dopuszcza się składanie ofert równoważnych produktów, nie gorszej jakości od zaproponowanych w specyfikacji przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią niżej wymienione warunki:
- posiadają certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP zatwierdzone w drodze decyzji przez organa urzędowej kontroli żywności - dotyczy zakładów produkujących żywność lub wprowadzających ją do obrotu, a w przypadku wykonawców zakupujących produkty u producentów, wykonawcy zobowiązani są dostarczyć przedmiot zamówienia od producentów spełniających te wymagania.
- posiadają decyzję wydaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz.U. nr 21, po. 179 z 2003 r.)
- posiadają decyzję wydana przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji (dotyczy wykonawców będących zakładami produkcyjnymi, w przypadku innych wykonawców - do oferty należy załączyć kserokopię decyzji wydanej dla zakładu, w którym wykonawca zaopatruje się w asortyment będący przedmiotem zamówienia)
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych we wniosku oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w punkcie poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
Dokumenty wymagane:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
- formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2.
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
- certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP zatwierdzone w drodze decyzji przez organ urzędowej kontroli żywności
- decyzję wydaną na środki transportu przewidziane do realizacji dostaw dopuszczającą do przewozu produktów spożywczych
- decyzję wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organ Inspekcji Weterynaryjnej dotycząca spełnienia wymagań koniecznych w procesie produkcyjnym
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3
Forma dokumentów
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://owsbaltyk.gd.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy- dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu
Dodano: 2016-07-14 - Zakup i dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa żywności dla MOW Nr 1 w Malborku - 5 pakietów
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie
Dodano: 2016-05-20 - Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu ŻŁobków w Gdańsku w okresie 1 roku.
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2016-02-25 - Dostaw żywności - 8 pakietów dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Malborku
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa żywności - (mięso i nabiał) - 11/PN/2016
Dodano: 2016-01-25 - Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków w Gdańsku w okresie 1 roku.
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych - drób i produkty drobiowe.
Dodano: 2015-12-09