Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. Słowackiego 45
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2722873 , fax. 055 2722873
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Słowackiego 45 45
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 055 2722873, fax. 055 2722873
REGON: 00066812300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmalbork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Malborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: dostawy mięsa i produktów mięsnych.
Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy wyszczególniony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (załączniki nr 2, 3 i 4).
Podane w załącznikach nr 2, 3, 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) potrzeby ilościowe stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na dany asortyment przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw towarów w ramach przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (zgodnie z art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zgodnie z art. 22 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych);
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z art. 22 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Ocena spełniana wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełnione i podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostanie trzy lata dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające wartością i zakresem niniejszemu zamówieniu. Do wykazu należy załączyć: dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsmalbork.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mięsa i jego przetworów na potrzeby Działu Żywienia Sanatorium Uzdrowiskowego Leśnik w Sopocie przy ul. 23 Marca 105
Dodano: 2016-06-10 - Dostawy sukcesywne mięsa wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
Dodano: 2016-06-03 - Dostawę mięsa, wędlin, drobiu i konserw mięsnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni.
Dodano: 2016-04-06 - SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, DROBIU ORAZ PRODUKTÓW WĘDLINIARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU
Dodano: 2015-09-30 - Dostawy sukcesywne mięsa wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
Dodano: 2015-07-30 - Dostawa mięsa i jego przetworów na potrzeby Działu Żywienia Sanatorium Uzdrowiskowego Leśnik w Sopocie przy ul. 23 Marca 105
Dodano: 2015-06-15 - Dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Choczewie, ul. Szkolna 2
Dodano: 2014-12-02 - RZP-18/14 dostawy mięsa wieprzowego świeżego, mięsa wołowego świeżego, mięsa drobiowego świeżego oraz wątróbki drobiowej świeżej
Dodano: 2014-11-18 - SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, DROBIU ORAZ PRODUKTÓW WĘDLINIARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU
Dodano: 2014-10-01 - Dostawy sukcesywne mięsa wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie.
Dodano: 2014-09-01