Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, DROBIU ORAZ PRODUKTÓW WĘDLINIARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU

Dom Pomocy Społecznej w Szpęgawsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kasztanowa 23
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5621461 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2015-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Szpęgawsku
    ul. Kasztanowa 23 23
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 5621461 w. 20
    REGON: 00029578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dpsszpegawsk.p
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, DROBIU ORAZ PRODUKTÓW WĘDLINIARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku (ul. Kasztanowa 23) mięsa, drobiu i produktów wędliniarskich w asortymencie i ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ-Formularz cenowy.2.Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych towarów są jedynie wielkościami prognozowanymi, niezbędnymi dla porównania ofert, a rzeczywiste ilości zamawianych produktów mogą ulec zmianie.3.Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymagania organoleptyczne.Obróbka: powierzchnia cięć powstałych przy podziale półtusz lub ćwierćtusz na części zasadnicze - gładkie; luźne strzępy mięśni i tłuszczu oraz ewentualne odłamki kości, błony, tłuszcz usunięte; niedopuszczalne przekrwienia powierzchniowe.Powierzchnia: sucha, dopuszczalna lekko wilgotna; gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, bez pomiażdżonych kości, głębszych zacięć; niedopuszczalna oślizgłość, nalot pleśni.Czystość: mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń.Barwa mięśni jasnoczerwona, czerwona, ciemnoczerwona do brązowo wiśniowej, dla mięsa wołowego oraz jasnoróżowa do czerwonej, dla mięsa wieprzowego, jasnoróżowa dla mięsa drobiowego. Dopuszczalne matowienie, niedopuszczalny odcień szary lub zielonkawy.Konsystencja: jędrna i elastyczna.Zapach: swoisty, charakterystyczny dla świeżego mięsa, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia; niedopuszczalny zapachobcy.4.Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami:Ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.);Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U z 2006 r. Nr 17 poz. 127 ze zm.);Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (t. j Dz. U. z 2010 r.Nr 112 poz. 744);Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych ( t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 669 ze zm.);5. Przewidywane wahania w ilości poszczególnego asortymentu mogą wynosić ok.+-20%. 6. Ilekroć w SIWZ Zamawiający wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów tylekroć, stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które nie będą gorsze pod względem jakościowym od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu.7.Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku nr 2 do SIWZ.8. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (tj. nie są gorsze pod względem jakościowym od wymienionych przez Zamawiającego z nazwy), tzn. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych produktów wraz z podaniem przeznaczenia oraz użyteczności proponowanego produktu. 9.W przypadku określonym w pkt. 2.4 - 2.6 Wykonawca przy wypełnianiu formularza cenowego zobowiązany jest do wpisania w kolumnie 3 nazwy produktu równoważnego handlowego. 10.Zmiany w zakresie ilości zamawianego asortymentu, nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę. 11.Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego do Zamawiającego przedmiotu zamówienia.12.Zapotrzebowania (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne towary będą składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia.13.Wraz z dostawą partii zamawianego towaru, Wykonawca dostarczy fakturę VAT za daną partię asortymentu. 14. Zapłata za dostarczona partię produktów nastąpi przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w fakturze, w terminie 30 dni od dnia dostawy.15.Koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu, spedycji oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty.16.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do siedziby Zamawiającego zamówiony towar na własny koszt i ryzyko, środkiem transportu dopuszczonym do przewozu mięsa i jego przetworów, w ramach posiadanej aktualnej decyzji/zezwolenia właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.17. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były pakowane próżniowo ( nie dotyczy mięsa )oraz posiadały etykietę w języku polskim zawierającą co najmniej następujące informacje: nazwa produktu, nazwa i adres producenta,masa netto, data przydatności do spożycia.18.Okres przydatności do spożycia winien odpowiednio wynosić: dla mięsa - nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do Zamawiającego, dla wędlin - nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta w dniu dostawy do Zamawiającego.19.Zamawiający wymaga, żeby cały dostarczany asortyment przedmiotu zamówienia obowiązkowo posiadał Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z przepisami ustawy O produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006r., Nr 17 poz. 127 ze zm.) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. UE.L 139 z 30.04.2004r.), ponadto produkty przetworzone musza spełniać normy związane ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania HACCAP.20.Zamówione produkty winny być dostarczone do Zamawiającego:w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie,w zamkniętych pojemnikach wykonanych z materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością.21. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment posiadał wszelkie zgodności z obowiązującymi polskimi normami jakościowymi, spełniał wszystkie powszechnie obowiązujące wymagania higieniczno - sanitarne oraz wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w Załączniku Nr 2 do SIWZ kolumna 2. 22. W przypadku dostarczenia towarów nie spełniających warunków zamówienia (np. o złej jakości lub w przypadku braków ilościowych) lub niezgodnych z zamówieniem i asortymentem oferowanym w załączniku Nr 2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na nowe, wolne od wad, zgodne z warunkami zamówienia w terminie 1 dnia roboczego licząc od dnia zgłoszenia reklamacyjnego. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru ponosi Wykonawca. 23.Zaproponowanie w ofercie produktów o parametrach gorszych aniżeli podane w Załączniku Nr 2 do SIWZ lub nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.dpsszpegawsk.pl/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach