Przetargi.pl
Dostawy mięsa i produktów mięsnych do czterech Domów Dziennego Pobytu Filii Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Łódź-Śródmieście

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 147
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6366351 , fax. 042 6366351 w. 58
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście
    ul. Piotrkowska 147 147
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6366351, fax. 042 6366351 w. 58
    REGON: 00434557500059
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy mięsa i produktów mięsnych do czterech Domów Dziennego Pobytu Filii Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Łódź-Śródmieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych do czterech Domów Dziennego Pobytu Filii MOPS Łódź-Śródmieście:-I Dom Dziennego Pobytu,Łódź,Al. Kościuszki 29;-II Dom Dziennego Pobytu,Łódź, ul.Narutowicza 37;-III Dom Dziennego Pobytu,Łódź, ul. Piotrkowska 203/205;-IV Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Jaracza 36 pięć razy w tygodniu(oprócz sobót, niedziel i świąt) w godz.7:00-8:00.Wykonawca jest zobowiązany dostarczać przedmiot zamówienia według pakietów asortymentowych (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) własnym transportem, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie przewiduje aukcji elektronicznej, nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających,nie żąda od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy.Termin realizacji: od dnia 1.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Pzp, spełniający następujące warunki:warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art.22 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych;wykonawcy zobowiązani są do uzyska nia wszystkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty oraz podpisania umowy;wykonawcy zobowiązani sa do złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia;ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzana w oparciu o przedłożone przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnienia/nie spełnienia;ofertę wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zamówienia, zostaną dopuszczone do badania i oceny;wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane:-formularz ofertowy;-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przep[isów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;-oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;-oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania;-w przypadku, jeżeli wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy;-zaakceptowany wzór umowy;-dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego systemu HACCP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach