Przetargi.pl
Dostawy mięsa i produktów mięsnych do czterech Domów Dziennego Pobytu Filii Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Łódź-Śródmieście.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 147
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6366351 , fax. 042 6366351 w. 58
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście
    ul. Piotrkowska 147 147
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6366351, fax. 042 6366351 w. 58
    REGON: 00434557500059
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy mięsa i produktów mięsnych do czterech Domów Dziennego Pobytu Filii Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Łódź-Śródmieście.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mięsa i produktów mięsnych do czterech Domów Dziennego Pobytu Filii MOPS Łódź-Śródmieście:I Dom Dziennego Pobytu Al.Kościuszki 29,II Dom Dziennego Pobytu ul.Narutowicza 37,III Dom Dziennego Pobytu ul.Piotrkowska 203/205,IV Dom Dziennego Pobytu ul. Jaracza 36.Zamawiający nie przewiduje:zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,składania ofert częściowych,składania ofert wariantowych,zamówień uzupełniających,zastosowania aukcji elektronicznej. Wniesienie wadium-nie wymagane. Termin związania ofertą-30 dni. Termin realizacji: -dla pakietu 1 od dnia 21.07.2009 do dnia 29.06.2010 r. -dla pakietu 2 i 3 od dnia 30.06.2009 r. do dnia 29.06.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnia następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e)wyznaczą osobę do kontaktów z zamawiającym, f)będą dostarczać przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, g)posiadają wdrożony system HACCP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: a)formularz ofertowy, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, d)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o niewykluczeniu z postępowania, e)w przypadku jeżeli wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, f)zaakceptowany projekt umowy, g)dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego systemu HACCP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach