Przetargi.pl
Dostawy mebli wraz z wyposażaniem na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Instytut Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92-213 Łódź, ul. Pomorska 251
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
  • Data zamieszczenia: 2013-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Instytut Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
    ul. Pomorska 251 251
    92-213 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
    REGON: 47214755900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy mebli wraz z wyposażaniem na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy mebli wraz z wyposażaniem na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa część B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Opis techniczny przedmiotu zamówienia. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy, złoży, zmontuje, wypoziomuje i ustawi przedmiot zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w budynkach Szpitala w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251 i ul. Bardowskiego 1. Termin płatności za towar nie może być krótszy niż 30 dni. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery pakiety: PAKIET NR 1 - MEBLE - STOLARSKIE PAKIET NR 2 - MEBLE - FOTELE, KRZESŁA I INNE PAKIET NR 3 - MEBLE - SZAFY KARTOTEKOWE PAKIET NR 4 - MEBLE - INNE MEDYCZNE Opis rozwiązań: Technologia wykonania jak i zaprezentowane w cz. B SIWZ materiały służą jako przykład. Odniesienie do producenta stanowią jedynie wskazanie oczekiwanego typu. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania przedstawionych materiałów lub materiałów równoważnych nie gorszych niż przedstawiono w opisie technicznym. Oznacza to, że materiały mogą być inne, jednak o parametrach nie gorszych od materiałów zaprezentowanych. Wobec powyższego Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. Opis części zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane pakiety: nr 1-4. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w obrębie pakietów. Brak wyceny na daną pozycję pakietu spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (w załączniku nr 1 części C SIWZ). 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy Pzp Zamawiający wymaga wniesienia wadium w terminie do dnia składania ofert do godz. 10:00 - potwierdzenie wniesienia wadium stanowi - załącznik nr 10. Wykonawca składający ofertę częściową wnosi wadium w niżej podanej wysokości, odpowiednio: Pakiet nr 1. - 1 800,00 zł (jeden tysiąc osiemset złotych); Pakiet nr 2. - 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych). Pakiet nr 3. - 500,00 zł (pięćset złotych). Pakiet nr 4. - 200,00 zł (dwieście złotych). Wartość wadium dla całej oferty danego Wykonawcy stanowi suma wadiów poszczególnych oferowanych pakietów. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. nr 32 1020 3352 0000 1102 0188 7371. Z dopiskiem: Sprawa nr 01/ZP/2013 - WADIUM. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie oryginał lub kopia przelewu załączona do oferty lub wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach, o których mowa w punktach 2 - 5, będzie załączony oryginał poręczenia lub gwarancji do oferty. 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem kiedy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach