Przetargi.pl
DOSTAWY MEBLI ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO ZAJĘĆ W RAMACH PROJEKTU „IDZIEMY DO PRZEDSZKOLA”

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 712 496
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20
    21560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 833 712 496
    REGON: 3023742800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY MEBLI ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO ZAJĘĆ W RAMACH PROJEKTU „IDZIEMY DO PRZEDSZKOLA”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wniesieniem i montażem mebli oraz materiałów pomocniczych do zajęć do obiektu przedszkola przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy, mieszczącego się pod adresem: Rzeczyca, ul. Gościniec 74, 21-560 Międzyrzec Podlaski, w ramach projektu ,,Idziemy do przedszkola”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020; oś priorytetowa 12 Edukacja, działanie 12.1 Edukacja przedszkolna. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa Zadania (Części): a) Zadanie nr 1 pn. dostawa mebli b) Zadanie nr 2 pn. dostawa materiałów pomocniczych do zajęć 2. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis Przedmiotu Zamówienia /OPZ) w podziale na Zadania/Części zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. PONIŻSZE WARUNKI DOTYCZĄ KAŻDEGO Z ZADAŃ: 3. Dostawa i wniesienie mebli oraz materiałów pomocniczych do zajęć musi nastąpić do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Materiały pomocnicze do zajęć muszą być nowe, w fabrycznie oznakowanych opakowaniach umożliwiających identyfikację ilościową i jakościową. 4. Ilekroć w dalszej części mowa jest o sprzedaży/dostawie należy przez to rozumieć również dowóz, rozładunek z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 5. Dostawa/y musi/szą odbyć się w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczonym od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy określony przez Zamawiającego wynosi 20 dni. 6. Odbiory zamówionych przez Zamawiającego mebli oraz materiałów pomocniczych do zajęć, zostaną potwierdzone w formie protokołu/ów odbioru podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. Protokół odbioru stwierdzający prawidłowe wykonanie umowy stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 7. Meble biurowe oraz materiały pomocnicze do zajęć winny być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100 % nowych części. Żadna z części nie była wykorzystywana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Meble biurowe oraz materiały pomocnicze do zajęć nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na meble na okres min. 24 miesięcy – w przypadku Zadania/Części nr 1. Wykonawca udzieli gwarancji na materiały pomocnicze do zajęć na okres min. 12 miesięcy – w przypadku Zadania/Części nr 2. W obu przypadkach termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 9. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2a i 2b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokument, z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 4.4 i 4.5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym oraz dołącza zobowiązania tychże podmiotów do oddania mu do dyspozycji odpowiednich zasobów. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców -Wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.1.1 SIWZ składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach