Przetargi.pl
Dostawy materiałów szewnych

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Bielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 854 92 00 , fax. 33 852 12 24
  • Data zamieszczenia: 2019-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
    Bielska 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 854 92 00, fax. 33 852 12 24
    REGON: 00031334800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów szewnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nici chirurgicznych i innych wyrobów szewnych, zwanych dalej „wyrobami”, do Apteki Szpitalnej Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie. Zamówienie składa się z 23 części - zadań. W Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ podano szczegółowy opis asortymentu oraz przewidywane zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty mogą być składane na jedno lub większą ilość zadań. Zamawiający będzie wybierał Wykonawcę dla każdego zadania oddzielnie. 3.Warunki jakim muszą odpowiadać dostawy: a)wyroby muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, b)wyroby muszą mieć umieszczony znak CE, nr serii oraz termin ważności na opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na wyrobie lub opakowaniu gwarantującym jego sterylność, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, c)dostawy na koszt Wykonawcy do Apteki Szpitalnej ZZOZ w Cieszynie w odpowiednich opakowaniach, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi, d)dostawy zamówionych wyrobów następować będą w terminie zaoferowanym w ofercie (Zamawiający dopuszcza zaoferowanie maksymalnie 5 dniowego terminu realizacji dostaw częściowych), od daty złożenia pisemnego zamówienia przesłanego telefaksem/e-mailem. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, to wtedy nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie, e)okres ważności dla dostarczanych wyrobów nie krótszy niż 24 miesięcy, licząc od dnia dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium na poszczególne zadania w następujących kwotach: Zadanie nr 1 - 790,00 zł, Zadanie nr 13 - 780,00 zł, Zadanie nr 2 - 120,00 zł, Zadanie nr 14 - 9,00 zł, Zadanie nr 3 - 50,00 zł, Zadanie nr 15 - 50,00 zł, Zadanie nr 4 - 60,00 zł, Zadanie nr 16 - 50,00 zł, Zadanie nr 5 - 3 230,00 zł, Zadanie nr 17 - 30,00 zł, Zadanie nr 6 - 90,00 zł, Zadanie nr 18 - 30,00 zł, Zadanie nr 7 - 150,00 zł, Zadanie nr 19 - 30,00 zł, Zadanie nr 8 - 30,00 zł, Zadanie nr 20 - 30,00 zł, Zadanie nr 9 - 1 060,00 zł, Zadanie nr 21 - 10,00 zł, Zadanie nr 10 - 250,00 zł, Zadanie nr 22 - 60,00 zł Zadanie nr 11 - 910,00 zł, Zadanie nr 23 - 60,00 zł, Zadanie nr 12 - 80,00 zł, należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 tekst jednolity z późn.zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233. W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 415/19. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej „Wadium – ZP 415/19” - w Pokoju nr 9 w Budynku H – Administracja/Dyrekcja w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium wraz z odsetkami na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 1) i 2) ustawy Pzp lub zawierające oświadczenie, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie osoby, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a)opisy zaoferowanych wyrobów, zawierające dokładną charakterystykę parametrów użytkowych, wymaganych przez Zamawiającego, a w przypadku wyrobów w zakresie zadań nr 5-11 precyzyjnie podany okres podtrzymywania tkankowego i okres wchłaniania nici, b)po 3 próbki każdego oferowanego w Zadaniach nr 1-23 wyrobów. Każda próbka musi zawierać oznaczenie nr zadania i pozycji. Próbki nie będą podlegały zwrotowi. Przedstawione próbki będą podstawą do dokonania oceny jakości – punktowanego elementu oceny oferty. Niedostarczenie próbek w terminie do składania oferty, spowoduje odrzucenie oferty, c)oświadczenie, że zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, dokumenty i próbki Wykonawcy składają łącznie. II. Inne dokumenty i oświadczenia, które oferta powinna zawierać: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Należy wypełnić wyłącznie części/zadania, na które składana jest oferta. 3.Dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji. 4.Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli. 5.Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach