Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
- Data zamieszczenia: 2012-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy materiałów medycznych i opatrunkowych oraz zestawów i apteczek medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych i opatrunkowych oraz zestawów i apteczek medycznych zgodnie z bieżącymi potrzebami dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2, 3 i 5 do SIWZ. 2. Ilości asortymentu przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ, są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 3. Ostateczna ilość poszczególnych materiałów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Towar musi być fabrycznie nowy (w I gatunku), dopuszczony do obrotu i użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dostarczony asortyment musi spełniać wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ. 5. Dostarczony asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności, czyli przydatności do użycia. 6. Towar ma być dostarczany w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu. 7. Wszystkie materiały medyczne i opatrunkowe muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania. 8. Wszystkie oferowane produkty medyczne muszą posiadać deklarację zgodności lub oznaczenie CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów okulistycznych oraz sprzętu do fakoemulsyfikatora
Dodano: 2016-07-25 - przetarg nieograniczony na dostawę środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych dla WSRM w Łodzi
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy wyrobów medycznych
Dodano: 2016-07-14 - dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie.
Dodano: 2016-06-21 - SPZOZ-O i ZP/3/38/380-382/ 17 /2016 -Zakup z dostawą do Apteki jednorazowego wyrobu medycznego na potrzeby SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2016-06-16 - Sprzedaż i dostarczenie akcesoriów okulistycznych. Znak sprawy: 29/ZPN/16
Dodano: 2016-06-03 - Sprzedaż i dostarczenie sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Znak sprawy: 25/ZPN/16
Dodano: 2016-05-13 - Sprzedaż i dostarczenie filtrów do sprzętu medycznego oraz filtrów do klimatyzacji. Znak sprawy: 24/ZPN/16
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa materiałów zużywalnych do plazmaferezy wraz z dzierżawą aparatu do terapii nerkozastępczej
Dodano: 2016-05-06