Przetargi.pl
Dostawy materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach

"Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 828 82 50 , fax. 43 828 82 55
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 828 82 50, fax. 43 828 82 55
    REGON: 10107597100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., w ilościach i asortymencie szczegółowo określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Kod CPV: 33.14.00.00-3; 18.14.10.00-9; 33.72.11.00-1; 44.61.90.00-2; 2. Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679. z późn. zm.). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 4. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących europejskie normy lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, norm międzynarodowych polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art.30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe wskutek nie spełnienia przez przedmiot zamówienia wymogów określonych stosownymi przepisami. 6. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Działu Higieny Szpitalnej i Transportu Wewnętrznego (dotyczy Pakietów nr 1, 5, 11-13, 21, 23-34, 37-44, 46-49) lub pracownika Apteki Szpitalnej (dotyczy Pakietu nr 2-4, 6-10, 14-20, 22, 35-36, 45), za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji. 7. Wykonawca zamówiony przedmiot umowy dostarczy Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych (pon.-pt.) od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego za pośrednictwem faxu. 8. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do: a) Działu Higieny Szpitalnej i Transportu Wewnętrznego - poziom minus 1 w budynku G w godz. 8:00 - 15:00 (dotyczy Pakietów nr 1, 5, 11-13, 21, 23-34, 37-44, 46-49) oraz b) Apteki Szpitalnej w godz. 7:25-10:00 i 13:00-15:00 (dotyczy Pakietu nr 2-4, 6-10, 14-20, 22, 35-36, 45), do siedziby Zamawiającego przy ulicy Mickiewicza 16 w Poddębicach. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Higieny Szpitalnej i Transportu Wewnętrznego lub Apteki Szpitalnej (w zależności od pakietu). Przy większych dostawach Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wózek paletowy na miękkich kołach. 9. Jeżeli w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zlecał czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Faktyczna ilość zamawianego przedmiotu zamówienia zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy) ilości asortymentu są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 11. Zamawiający wymaga załączenia katalogów, opisów, folderów potwierdzających zgodność oferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z wymaganiami określonymi w Pakietach nr 16, 17, 18, 19, 20, 26, 27, 47, 48, 49 w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pakietów i pozycji dotyczą. 12. Celem oceny zgodności parametrów oferowanych materiałów jednorazowego użytku z wymaganymi przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ, Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu bezpłatne próbki w ilościach podanych w w/w załączniku - dotyczy asortymentu określonego w Pakiecie nr 33. Zamawiający sprawdzi czy załączone do oferty próbki spełniają wymagania opisane w poszczególnych pakietach w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga oznaczenia każdej próbki numerem pakietu oraz pozycji pakietu której dotyczy. Jeżeli Wykonawca wymaga zwrotu próbek, bez względu na ich stan -dołączy do oferty odpowiednie zastrzeżenie, że są one zwrotne po zakończeniu postępowania przetargowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku podpisania umowy z Wykonawcą - próbki dotyczące wygranych pakietów zostają, u Zamawiającego zgodnie z art.97 ust 1 ustawy Pzp. Zwrot próbek odbywa się na koszt Wykonawcy. W przypadku gdy podczas oceny próbek osoby odpowiedzialne za ocenę zgodności parametrów oferowanych materiałów stwierdzą, że parametry zaoferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, to oferta Wykonawcy w tym pakiecie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.). 13. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować preparaty równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzozpcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach