Przetargi.pl
Dostawy materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów oraz nawilżacza

Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej ogłasza przetarg

  • Adres: 54-049 Wrocław, Gen. A. E. Fieldorfa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 306 44 19 , fax. 71 306 48 67
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
    Gen. A. E. Fieldorfa 2
    54-049 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 306 44 19, fax. 71 306 48 67
    REGON: 006320384
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów oraz nawilżacza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów oraz nawilżacza według wymienionych niżej części: ZADANIE 1, ZADANIE 2, ZADANIE 3. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 4. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33696200-7: Odczynniki do badania krwi; 38434520-7: Analizatory krwi; 33157800-3: Urządzenia do podawania tlenu; CPV uzupełniające: PA02-0: Dzierżawa. 5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: 36 miesięcy, Zadanie 2 oraz Zadanie 3: 24 miesiące. Termin dostawy: 3 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 6. Wykonawca udostępni Zamawiającemu urządzenia, które umożliwiają wykonanie badań / procedury. Udostępnienie to nastąpi poprzez wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu ww. urządzeń na czas trwania umowy, co zostało wskazane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część SIWZ. Zasady ww. udostępnienia zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym integralną część SIWZ. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy poprzetargowej, wyceni zaoferowane urządzenia, zgodnie z „Wykazem dzierżawionych urządzeń”, który będzie stanowił Załącznik nr 2 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: a) „Ofertę Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony „Formularz cenowy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony będzie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III SIWZ, d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów bezpłatnych ogólnie dostępnych w bazach m.in. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) Wykonawca wraz z ofertą składa – aktualne na dzień składania ofert – dotyczy Zadania 1 i Zadani 2 - materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. instrukcje używania, strony katalogów itp.) z wyspecyfikowanymi numerami katalogowymi (jeżeli dotyczy), potwierdzające wyspecyfikowane parametry dodatkowe dla Zadania 1 Zadania 2, dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); Wykonawca w „Formularzu cenowym” wskazuje, numer strony przedłożonych materiałów, na której umieszczona jest informacja potwierdzająca spełnienie określonych przez Zamawiającego parametrów (informacja ta powinna zostać odpowiednio uwidoczniona, np. poprzez zakreślenie, dopuszcza się wpisanie ręczne), brak potwierdzenia skutkować będzie nieprzyznaniem określonej ilości punktów. UWAGA! Materiały składane w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania przez zaoferowany asortyment wyspecyfikowanych parametrów, z zastrzeżeniem, że złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanego parametru. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Winni wówczas ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach