Przetargi.pl
„Dostawa w okresie 36 miesięcy odczynników, krwi kontrolnej i materiałów zużywalnych do wykonywania badań w ilości 288 000 badań morfologii krwi, w tym 172 500 z 5-częściowym wzorem odsetkowym krwinek białych (CBC+5 DIFF) oraz do wykonania 16 000 badań parametrów morfologicznych (CBC+ 3-DIFF) wraz z dzierżawą 3 szt. analizatorów hematologicznych dla RCKiK we Wrocławiu”.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr. hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-345 Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 715 810 , fax. 713 281 713
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr. hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
    ul. Czerwonego Krzyża 42499
    50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 715 810, fax. 713 281 713
    REGON: 29112100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa w okresie 36 miesięcy odczynników, krwi kontrolnej i materiałów zużywalnych do wykonywania badań w ilości 288 000 badań morfologii krwi, w tym 172 500 z 5-częściowym wzorem odsetkowym krwinek białych (CBC+5 DIFF) oraz do wykonania 16 000 badań parametrów morfologicznych (CBC+ 3-DIFF) wraz z dzierżawą 3 szt. analizatorów hematologicznych dla RCKiK we Wrocławiu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem jest: dostawa w okresie 36 miesięcy odczynników, krwi kontrolnej i materiałów zużywalnych do wykonywania badań w ilości 288 000 badań morfologii krwi, w tym 172 500 z 5-częściowym wzorem odsetkowym krwinek białych (CBC+5 DIFF) oraz do wykonania 16 000 badań parametrów morfologicznych (CBC+ 3-DIFF) wraz z dzierżawą 3 szt. analizatorów hematologicznych dla RCKiK we Wrocławiu, t. j.: AD.1:Wykonanie 288 000 badań morfologii krwi, w tym 172 500 z 5-częściowym wzorem odsetkowym krwinek białych (CBC+5 DIFF) wraz z dzierżawą dwóch sztuk analizatorów hematologicznych 5-DIFF, dostawą odczynników, krwi kontrolnej używanej codziennie 6 razy w tygodniu dla każdego analizatora, materiałów zużywalnych do wykonywania ww. liczby badań dedykowanych do tych analizatorów oraz odczynników, krwi kontrolnej używanych do wykonania walidacji po każdym przeglądzie technicznym każdego analizatora, po każdej naprawie serwisowej analizatora, udziału cztery razy w roku w zewnętrznej międzynarodowej oraz zewnętrznej krajowej Kontroli Jakości badań parametrów morfologicznych AD.2: Wykonanie 16 000 badań parametrów morfologicznych wraz z dzierżawą jednego analizatora hematologicznego CBC+ 3-DIFF, z dostawą odczynników, krwi kontrolnej używanej codziennie 6 razy w tygodniu dla analizatora, materiałów zużywalnych do wykonywania ww. liczby badań dedykowanych do tego analizatora oraz odczynników, krwi kontrolnej używanych do wykonania walidacji po każdym przeglądzie technicznym analizatora, po każdej naprawie serwisowej analizatora, udziału cztery razy w roku w zewnętrznej międzynarodowej oraz zewnętrznej krajowej Kontroli Jakości badań parametrów morfologicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 500,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset 00 / 100 PLN) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego – Oddział we Wrocławiu, konto nr: 45 1130 1033 0018 8001 5520 0002 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego w pok. Nr S.3.07. Nie należy załączać oryginału przelewu wadium w pieniądzu do oferty. 3. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację art. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium może być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 10-06-2019r. do godz. 12:00. 5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w pieniądzu lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium (wzór - załącznik nr 5. do SIWZ) lub który wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy P.z.p. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pz.p. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy); - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - Zamawiający informuje, iż nie posiada umowy z bankiem prowadzącym rachunek w zakresie potwierdzania podpisów i przekazywania wniosków z tytułu wadium. Dokumenty wadialne zawierające warunek: przekazania żądania wypłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, jako Beneficjenta gwarancji, który miałby potwierdzić, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego, jako Beneficjenta gwarancji – nie będą akceptowane przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku, gdy oferta lub oświadczenie z pkt A)1 (określone w SIWZ numer sprawy 09/P/2019) podpisane są przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. 2.Do oferty Wykonawca załączy oświadczenie na podstawie art. 36b ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wypełniony formularz oferty 4. Zaakceptowany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach