Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie ogłasza przetarg
- Adres: 88-300 Mogilno, ul. Kościuszki
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 152 515 , fax. 423 152 533
- Data zamieszczenia: 2019-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie
ul. Kościuszki 10
88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 152 515, fax. 423 152 533
REGON: 92358112000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz-mogilno.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU DRUKUJĄCEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego. 2. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 30125110-5 – Toner do drukarek laserowych/faksów, 30192113-6 – Wkłady drukujące 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 – Formularz asortymentowo-cenowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-11-30 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2024 roku
Dodano: 2023-11-16 - Sukcesywne dostawy tonerów
Dodano: 2023-04-06 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa nr 3/2023
Dodano: 2023-03-14 - Dostawa tuszy tonerów do faksów, drukarek atramentowych i laserowych oraz tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2021-02-26 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faxów i kserokopiarek
Dodano: 2021-02-18 - Sukcesywna dostawa oryginalnych tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek, produkowanych przez producentów w/w urządzeń biurowych.
Dodano: 2021-02-02 - Dostarczanie na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
Dodano: 2021-01-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kalkulatorów wraz z ich utylizacją na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur okręgu bydgoskiego
Dodano: 2021-01-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych faksów i kalkulatorów wraz z ich utylizacją na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur okręgu bydgoskiego
Dodano: 2020-12-03