Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Parzęczewska 35
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 7144332, 7144505 , fax. 42 7144530
- Data zamieszczenia: 2013-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
ul. Parzęczewska 35 35
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 42 7144332, 7144505, fax. 42 7144530
REGON: 00067763600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faxów oraz nośników danych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu z podziałem na 23 pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faxów oraz nośników danych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu z podziałem na 23 pakiety. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 32.58.20.00-6 z czego: pakiet 1 zawiera 12 pozycji asortymentowych, pakiet 2 zawiera 9 pozycji asortymentowych, pakiet 3 zawiera 23 pozycje asortymentowe, pakiet 4 zawiera 8 pozycji asortymentowych, pakiet 5 zawiera 8 pozycji asortymentowych, pakiet 6 zawiera 9 pozycji asortymentowych, pakiet 7 zawiera 6 pozycji asortymentowych, pakiet 8 zawiera 2 pozycje asortymentowe, pakiet 9 zawiera 1 pozycję asortymentową, pakiet 10 zawiera 8 pozycji asortymentowych, pakiet 11 zawiera 6 pozycji asortymentowych, pakiet 12 zawiera 4 pozycje asortymentowe, pakiet 13 zawiera 7 pozycji asortymentowych, pakiet 14 zawiera 7 pozycji asortymentowych, pakiet 15 zawiera 2 pozycje asortymentowe, pakiet 16 zawiera 1 pozycję asortymentową, pakiet 17 zawiera 1 pozycję asortymentową, pakiet 18 zawiera 5 pozycji asortymentowych, pakiet 19 zawiera 2 pozycje asortymentowe, pakiet 20 zawiera 1 pozycję asortymentową, pakiet 21 zawiera 1 pozycję asortymentową, pakiet 22 zawiera 1 pozycję asortymentową, pakiet 23 zawiera 3 pozycje asortymentowe. Zamówienie poniżej 200 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych wraz z odbiorem i utylizacją zużytych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
Dodano: 2016-06-30 - Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek oraz nośników danych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-06-27 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-06-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2016-04-15 - Zakup tonerów
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek - znak sprawy FDP/2310/05/16
Dodano: 2016-04-08 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2016-04-01