Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Parzęczewska 35
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7144332, 7144505 , fax. 042 7144530
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
ul. Parzęczewska 35 35
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 042 7144332, 7144505, fax. 042 7144530
REGON: 00067763600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faxów oraz nośników danych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 6 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faxów oraz nośników danych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 6 części określone kodami CPV: 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.51.00-2, 30.19.23.20-0, 30.19.23.40-6, 30.23.43.00-1, 30.23.73.20-8. Zamówienia poniżej 206 tys. euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WADIUM NA WSZYSTKIE CZĘŚCI - 7 460,00 zł CZĘŚĆ 1 - 3 800,00 zł. CZĘŚĆ 2 - 1 900,00 zł, CZĘŚĆ 3 - 870,00 zł. CZĘŚĆ 4 - 230,00 zł. CZĘŚĆ 5 - 170,00 zł CZĘŚĆ 6 - 490,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki : 1. Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykażą się realizacją dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 . 4. Wniesienie wadium. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą - spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ogólny formularz oferty - Załącznik nr 1. 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie i ich łączna wartość jest nie mniejsza niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) - Załącznik nr 5. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 8. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7., właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 8. stosuje się odpowiednio. 10. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów /np. CE/, potwierdzających dopuszczenie do obrotu oraz bezpieczne stosowanie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia. 11. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, utylizacji zużytych pojemników z tonerami, tuszami i taśmami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach - Dz.U. Nr 62 poz.628 z 2001r. z póź. zm. 12. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy winni: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( dotyczy również Spółki cywilnej), zgodnie z wymogami art. 23 Ustawy prawo zamówień publicznych, z póź. zmianami; b) załączyć dokumenty określone w pkt. od 3. do 5. odpowiednio przez każdy podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych wraz z odbiorem i utylizacją zużytych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
Dodano: 2016-06-30 - Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek oraz nośników danych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-06-27 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-06-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2016-04-15 - Zakup tonerów
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek - znak sprawy FDP/2310/05/16
Dodano: 2016-04-08 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2016-04-01