Przetargi.pl
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek

ORDIS Albert Janik ogłasza przetarg

  • Adres: 20094 Lublin, ul. Lubartowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 442 92 90 , fax. 81 442 92 90
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ORDIS Albert Janik
    ul. Lubartowska 56
    20094 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 442 92 90, fax. 81 442 92 90
    REGON: 43264121000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek (tusze, tonery) podzielone na 7 części: Część 1 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Brother, Część 2 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Canon, Część 3 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Epson, Część 4 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji HP, Część 5 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji innych firm, Część 6 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Samsung, Część 7 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Toshiba i Xerox. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy: 1) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego będzie mógł skorzystać w ramach realizacji umowy; 2) w przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 3) realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do 20% liczby tuszy, tonerów, przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego stanowiących przedmiot umowy. Prawo opcji realizowane będzie na następujących zasadach: a) zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne przewidziane dla poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa; b) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; c) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w formularzu asortymentowo - cenowym złożonym przez Wykonawcę; d) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach