ORDIS Albert Janik ogłasza przetarg
- Adres: 20094 Lublin, ul. Lubartowska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 442 92 90 , fax. 81 442 92 90
- Data zamieszczenia: 2017-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ORDIS Albert Janik
ul. Lubartowska 56
20094 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 442 92 90, fax. 81 442 92 90
REGON: 43264121000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek (tusze, tonery) podzielone na 7 części: Część 1 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Brother, Część 2 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Canon, Część 3 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Epson, Część 4 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji HP, Część 5 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji innych firm, Część 6 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Samsung, Część 7 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Toshiba i Xerox. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy: 1) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego będzie mógł skorzystać w ramach realizacji umowy; 2) w przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 3) realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do 20% liczby tuszy, tonerów, przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego stanowiących przedmiot umowy. Prawo opcji realizowane będzie na następujących zasadach: a) zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne przewidziane dla poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa; b) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; c) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w formularzu asortymentowo - cenowym złożonym przez Wykonawcę; d) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
Dodano: 2023-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie
Dodano: 2023-05-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2022-12-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2022-10-24 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych będących na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Dodano: 2021-01-11 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych będących na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Dodano: 2020-11-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Krasnymstawie oraz Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim.
Dodano: 2020-05-08 - Dostawa wkładów barwiących do drukarek, kopiarek i faksów, materiałów biurowych, naczyń i sztućców jednorazowych, materiałów z tworzyw sztucznych, druków różnych, taśm do drukarek, maszyn biurowych, etykiet dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
Dodano: 2020-05-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jej jednostek podległych.
Dodano: 2020-02-05