Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku

Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Kardynała Stefana Wyszyńskiego 18
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
    Kardynała Stefana Wyszyńskiego 18
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    REGON: 060716192
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonery, zespoły obrazujące, kalki barwiące, etykiety termotransferowe) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych tj.:Lexmark: - Lexmark T652 – w ilości 5 sztuk; - Lexmark MS410 – w ilości 120 sztuk; - Lexmark MS410/510 DN – w ilości 10 sztuk; - Lexmark MS521 DN (toner) – w ilości 30 sztuk;- Lexmark MS521 DN (bęben) – w ilości 5 sztuk; - Lexmark MS811 (toner) – w ilości 5 sztuk; - Lexmark MS823 (toner) – w ilości 30 sztuk; - Lexmark MS823 (bęben) – w ilości 5 sztuk; HP:- HP 2055 – w ilości 20 sztuk; - HP 4015 – w ilości 4 sztuk;- HP E60155 – w ilości 5 sztuk; - HP M551 (błękitny) – w ilości 2 sztuk; - HP M551 (żółty) – w ilości 2 sztuk; - HP M551 (purpurowy) – w ilości 2 sztuk; - HP M551 (czarny) – w ilości 2 sztuk; CANON:- CANON PIXMA ix 6550 (CLI-526BK BLACK pojemność 9 ml) – w ilości 10 sztuk; - CANON PIXMA ix 6850 (PGI-550PGBK XL BLACK pojemność 22 ml) – w ilości 10 sztuk; - CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551BK XL BLACK pojemność 11 ml) – w ilości 10 sztuk; - CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551C XL CYAN pojemność 11 ml) – w ilości 10 sztuk; - CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551M XL MAGENTA pojemność 11 ml) – w ilości 10 sztuk; - CANON PIXMA ix 6850 (CLI-551Y XL YELLOW pojemność 11 ml) – w ilości 10 sztuk; OKI:- OKI B432 (45807111) – w ilości 24 sztuk; - OKI B432 (44574302) – w ilości 10 sztuk; BROTHER:- Brother MFC-L6800dw (toner) – w ilości 40 sztuk; - Brother MFC-L9570CDW (czarny) – w ilości 3 sztuk;- Brother MFC-L9570CDW (błękitny) – w ilości 3 sztuk;- Brother MFC-L9570CDW (purpurowy) – w ilości 3 sztuk;- Brother MFC-L9570CDW (żółty) – w ilości 4 sztuk;KYOCERA- Kyocera M3645dn – w ilości 5 sztuk; KONICA:- Konica Minolta bizhub 363 (TN-414) – w ilości 4 sztuk; - Konica Minolta bizhub 300i (TN-330) – w ilości 5 sztuk; ZEBRA- ZEBRA S4M – w ilości 50 rolek;- ZEBRA S4m/Goldex G500 – w ilości 10 sztuk;DYMO:- Dymo Labelmanager 160 (D1 45013) – w ilości 5 sztuk;2) odbiór kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100).2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek wnieść wadium przetargowe.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą (vide ust. 8 - UWAGA), z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).5. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 84 1130 1017 0021 1002 7190 0004 tytułem „Wadium do postępowania Nr LWZP-2401-3/23”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium w pieniądzu za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunkuw tym zakresie;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;d) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem* i wartością** dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.* Za dostawy odpowiadające rodzajem - Zamawiający uzna minimum 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych [tuszy i/lub tonerów] do urządzeń takich jak drukarki i/lub kserokopiarki i/lub urządzenia wielofunkcyjne, z których każda spełnia łącznie następujące warunki: dostawa była wykonywana/jest wykonywana nieprzerwanie przez okres co najmniej 8 miesięcy, jedna dostawa oznacza dostawę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy.** Za dostawy odpowiadające wartością – Zamawiający uzna minimum 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych [tuszy i/lub tonerów], z których każda spełnia łącznie następujące warunki: wartość dostawy wynosiła/wynosi nie mniej niż 350.000,00 zł. brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku dostaw wykonywanych (będących w trakcie wykonywania), warunek zostanie uznany za spełniony, gdy na dzień składania ofert dotychczasowa wartość realizacji umowy dotyczącej dostawy wynosi nie mniej niż 350.000,00 zł. brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). jedna dostawa oznacza dostawę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy.UWAGA:W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano dokument.W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano dokument, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano dokument.2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z członków konsorcjum musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.3. Zamawiający, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).4. Zamawiający może w celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postpowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach