Przetargi.pl
Dostawy materiałów eksploatacyjnych - tonerów, produktów oraz części składowych do urządzeń drukujących i fotokopiujących (nr postępowania: 210000/370/6/2013/ADR/ZAP-7)

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
  • Data zamieszczenia: 2013-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
    REGON: 00001775600403
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów eksploatacyjnych - tonerów, produktów oraz części składowych do urządzeń drukujących i fotokopiujących (nr postępowania: 210000/370/6/2013/ADR/ZAP-7)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych producenta urządzenia lub materiałów eksploatacyjnych innych firm o jakości odpowiadającej wyrobom producenta urządzenia oraz fabrycznie nowych produktów i części składowych do urządzeń drukujących i fotokopiujących, zgodnie z przewidywanym zapotrzebowaniem ilościowym i asortymentowym podanym w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców, która została zamieszczona w niniejszym ogłoszeniu w zakładce p.n. Załączniki, wzory druków do licytacji elektronicznej. Za nowy uznaje się wyrób do wytworzenia którego zastosowano wcześniej nieużywane części i komponenty (za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, włączając w to plastikową obudowę). 2. Wykonawca zobowiązany jest oferować przedmiot zamówienia spełniający wymagania opisane w Załączniku Nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców, potwierdzając to stosownym oświadczeniem, którego wzór określono we Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (Załącznik Nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców). 3. Oferowany produkt winien być niezawodny w eksploatacji, a jakość wydruku oraz wydajność i szybkość schnięcia winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia (tzn. powinna być taka sama lub lepsza), w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy urządzenia, w którym będzie zastosowany. W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt producenta urządzenia, na warunkach podanych we Wzorze umowy, stanowiącym część III Instrukcji. 4. Materiały eksploatacyjne, produkty i części (za wyjątkiem płyt CD i DVD) winny być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy częściowej, a także opakowane w kartonowe opakowanie zewnętrzne z logo, nazwą producenta, opisem zawartości i oznaczone numerem katalogowym (symbolem). Ponadto tonery do urządzeń KYOCERA Mita (FS-9100 DN, FS-1010 DN, FS-6950 DN, FS-4000 DN) muszą zawierać dodatkowy pojemnik na zużyty toner. 5. Każdy dostarczany wyrób winien być w I gatunku, fabrycznie opakowany jednostkowo, odpowiednio do jednostek miary podanych w kol. 4 Załącznika Nr 2 do Instrukcji. Opakowanie, opatrzone logo producenta, winno być w stanie nienaruszonym. Przedmiotem oferty nie mogą być artykuły wycofane z produkcji. 6. Wyroby wymienione w Załączniku Nr 2 do Instrukcji, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać sukcesywnie, w ilościach i asortymencie wymienionym w częściowych zamówieniach przekazywanych przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną, przy czym zamówienie częściowe winno być realizowane jednorazowo. Zamawiający przewiduje, że dostawy realizowane będą co najmniej raz na miesiąc. 7. Maksymalny czas realizacji dostawy zamówienia częściowego, o którym mowa w punkcie wyżej, nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. Za zgodą Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, termin ten może ulec wydłużeniu. 8. Przedmiot zamówienia winien być dostarczany do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Łodzi, przy ul. Zamenhofa 2. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu i rozładunku wyrobów w miejscu odbioru, wskazanym w pkt. 8. 10. Przedmiotowe zamówienie o wartości 13.942,19 euro stanowi część zamówień tożsamych z przedmiotem niniejszego postępowania udzielanych w 2013 roku przez Zamawiającego. Łączna wartość zamówień tożsamych wynosi 15.897,32 euro. 11. Pozostałe szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w tym odnoszące się do płatności oraz dostaw poszczególnych zamówień częściowych zawiera Wzór umowy, stanowiący III część Instrukcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach