Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
- Data zamieszczenia: 2017-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Jana Kilińskiego 1
15089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
REGON: 28860400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy komputerów, drukarek, projektorów i akcesoriów oraz systemu informatycznego RIS/PACS, z podziałem na pięć części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy komputerów, drukarek, projektorów i akcesoriów oraz systemu informatycznego RIS/PACS, z podziałem na pięć części: Część 1 – Dostawy sukcesywne komputerów, monitorów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Część 2 – Dostawy sukcesywne drukarek na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Część 3 – Dostawy sukcesywne projektorów multimedialnych na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Część 4 – Dostawy komputerów przenośnych, tabletu graficznego i akcesoriów na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Cześć 5 – Dostawa, uruchomienie i wdrożenie systemu informatycznego RIS/PACS do rejestracji i archiwizacji badań hybrydowych PET/MR i badań MR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Tabela Opisu przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy Załącznik nr 2 odpowiednio do części zamówienia od 1 do 5 3. Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 4 4. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 5 5. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 7 6. Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 8 7. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ III. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykaz dostaw z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie Załącznik nr 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów i oprogramowania.
Dodano: 2023-06-09 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostki Uniwersytetu w Białymstoku na podstawie art. 6a ustawy z dnia 28 października o zmianie niektórych ustaw w związku z przeciwdziałaniem sytuacjom kryzysowym związanym z wystąpieniem COVID-19. Urządzenie ma służyć do sporządzania skanów dokumentów w celu przesyłania ich do pracowników oraz studentów szkoły. Urządzenie jest niezbędne do pracy sekretariatu w czasie pandemii.
Dodano: 2021-05-24 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2021-03-16 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2021-03-15 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2021-03-03 - Sukcesywne dostawy komputerów, monitorów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, akcesoriów komputerowych, oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-12-23 - Sukcesywne dostawy komputerów, monitorów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, akcesoriów komputerowych, oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Dodano: 2020-12-04