Zakład Karny w Łowiczu ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, ul. Wiejska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 309 740
- Data zamieszczenia: 2019-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Łowiczu
ul. Wiejska 3
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 468 309 740
REGON: 78294200015000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna Służby Więziennej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy jaj konsumpcyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych OISW w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy do magazynów odbiorców jaj konsumpcyjnych (jednostki organizacyjne OISW w Łodzi). Wskazane ilości artykułów są ilościami przewidywanymi, które posłużą do określenia wartości przedmiotu zamówienia wg poszczególnych ofert. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia jaj konsumpcyjnych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wielkość całości dostawy w trakcie trwania umowy nie przekroczy ilości produktów podanych w SIWZ. Zamawiający informuje, iż ilość poszczególnych produktów może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30%. Proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikającą z przeprowadzonego postępowania przetargowego. W ramach niniejszego postępowania dostawy jaj konsumpcyjnych będą realizowane do wszystkich jednostek organizacyjnych OISW w Łodzi w następujących ilościach: Jednostka Przedmiot zamówienia jaja klasa M 53-63 g (szt.) ZK w Garbalinie 60 000 ZK w Łowiczu 93 500 AŚ w Łodzi 80 000 ZK nr 1 w Łodzi 37 000 ZK nr 2 w Łodzi 30 000 ZK w Sieradzu 112 000 AŚ w Piotrkowie Trybunalskim 70 000 Razem 482 500 Jaja 03142500-3 II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Dostawy realizowane będą do dnia 31 grudnia 2020 roku wg następujących terminów oraz warunków: jednostka organizacyjna termin dostaw godziny dostaw wymiary bramy wjazdowej wys x szer. x dł ZK w Garbalinie 1 x 2 tygodnie 8.30-13.30 4,00 x 4,00 x 17,00 ZK w Łowiczu 1 x 2 tygodnie 8.30-11.00 4,00 x 4,40 x 27,00 AŚ w Łodzi 1 x 1 tydzień 8.30-12.00 3,60 x 3,60 x 15,00 ZK nr 1 w Łodzi 1 x 2 tygodnie 9.00-15.00 3,60 x 3,60 x 8,00 ZK nr 2 w Łodzi 1 x 2 tygodnie 9.00-14.00 3,60 x 3,60 x 8,00 ZK w Sieradzu 1 x 2 tygodnie 9.00-12.00 3,50 x 4,00 x 12,00 AŚ w Piotrkowie Tryb. 1 x 2 tygodnie 7.30-9.00 3,60 x 3,50 x 8,00 Produkty dostarczane przez Wykonawcę własnym transportem, przystosowanym do przewozu artykułów, które są przedmiotem zawartej umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia. Zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość i termin kolejnej dostawy telefonicznie lub faksem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną