Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44200 Rybnik, ul. Energetyków
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0324291000, 4291288 , fax. 324 291 225
- Data zamieszczenia: 2017-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
ul. Energetyków 46
44200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 0324291000, 4291288, fax. 324 291 225
REGON: 27278032300014 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy filtrów, zapłonników, żarówek, świetlówek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy filtrów, zapłonników, żarówek, świetlówek. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części tzw. pakiety, z których każdy stanowi odrębny przedmiot zamówienia. 2. Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji („Formularz cenowy”). 3. Oferta musi być kompletna, w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. 4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza jednak także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. 5. Wykonawca oświadcza, że a) dostarczy przedmiot zamówienia posiadający wymagane prawem, wydane przez uprawniony organ aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami tj. aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, b) oferowany asortyment spełnia wskazania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz, że dostarczane produkty będą wysokiej jakości, o właściwych parametrach użytkowych. 6. Pozostałe warunki zamówienia określone są w punkcie XV oraz powołanym w nim załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). 7. Dostarczany asortyment musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42514310-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup filtrów powietrza do respiratora
Dodano: 2021-04-27 - Zakup filtrów PF10 P3 do komory transportowej dla pacjenta z COVID 19, 24 szt.
Dodano: 2021-03-29 - Dostawy filtrów powietrza-2
Dodano: 2020-06-19 - Dostawy filtrów powietrza
Dodano: 2020-04-24 - Dostawa oraz odbiór zużytych filtrów do central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych znajdujących się w budynkach przy ul. Bialskiej 104/118 oraz PCK 1.
Dodano: 2020-02-06 - Dostawa oraz odbiór zużytych filtrów do central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych znajdujących się w budynkach przy ul. Bialskiej 104/118 oraz PCK 1
Dodano: 2020-01-14 - Dostawy filtrów
Dodano: 2019-03-29 - Dostawy filtrów, materiałów sanitarnych, żarówek i baterii
Dodano: 2018-07-12 - Dostawy filtrów
Dodano: 2018-02-09 - Dostawy filtrów
Dodano: 2017-06-19