Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, Bialska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 673 753 , fax. 343 651 756
- Data zamieszczenia: 2020-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Bialska 104
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343 673 753, fax. 343 651 756
REGON: 12810530000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz odbiór zużytych filtrów do central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych znajdujących się w budynkach przy ul. Bialskiej 104/118 oraz PCK 1. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Dostawa oraz odbiór zużytych filtrów do central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych znajdujących się w budynkach przy ul. Bialskiej 104/118 oraz PCK 1 dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: dostawę i odbiór filtrów do central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych znajdujących się w budynkach przy ul. Bialskiej 104/118 oraz PCK 1, utylizację zdemontowanych i zużytych filtrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SIWZ, stanowiącym wzór umowy. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną Część lub na cały przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42514310-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w ust. 1.1) nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (oryginał), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów, dotyczy to również podwykonawców. 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy (oryginał), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (oryginał), według wzoru w Załączniku Nr 3 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 5) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (spółki cywilne/konsorcja) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 2. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126 ze zm.) wraz ze zmianą z dnia 17 października 2018 r. - Dz. U. z 2018, poz. 1993), zwanym dalej „rozporządzeniem”, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 3) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4) Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie przepisów prawa stanowi rozdział XXIII SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup filtrów powietrza do respiratora
Dodano: 2021-04-27 - Zakup filtrów PF10 P3 do komory transportowej dla pacjenta z COVID 19, 24 szt.
Dodano: 2021-03-29 - Dostawy filtrów powietrza-2
Dodano: 2020-06-19 - Dostawy filtrów powietrza
Dodano: 2020-04-24 - Dostawa oraz odbiór zużytych filtrów do central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych znajdujących się w budynkach przy ul. Bialskiej 104/118 oraz PCK 1
Dodano: 2020-01-14 - Dostawy filtrów
Dodano: 2019-03-29 - Dostawy filtrów, materiałów sanitarnych, żarówek i baterii
Dodano: 2018-07-12 - Dostawy filtrów
Dodano: 2018-02-09 - Dostawy filtrów
Dodano: 2017-06-19 - Dostawy filtrów, zapłonników, żarówek, świetlówek
Dodano: 2017-03-17