Przetargi.pl
Dostawy fartuchów dla odwiedzających, osłon na aparaturę medyczną, podkładów ochronnych, pieluchomajtek, materiałów do mycia i pielęgnacji pacjentów.

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Żeromskiego 22
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 230-41-97 , fax. 055 230-41-50
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu
    ul. Żeromskiego 22 22
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 230-41-97, fax. 055 230-41-50
    REGON: 17074575100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy fartuchów dla odwiedzających, osłon na aparaturę medyczną, podkładów ochronnych, pieluchomajtek, materiałów do mycia i pielęgnacji pacjentów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 - Fartuchy fliselinowe dla odwiedzających i fartuchy foliowe Pakiet nr 2 - Osłony na aparaturę medyczną Pakiet nr 3 - Jednorazowe podkłady ochronne Pakiet nr 4 - Pieluchomajtki Pakiet nr 5 - Myjka jednorazowa do mycia pacjenta Pakiet nr 6 - Pianka myjąco-pielęgnacyjna a 500 ml
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 212221006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz.177 ze zm.) zwanej w dalszej części SIWZ ustawą: a) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania - oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI pkt. 2 SIWZ; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) oceny spełniania powyższych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI pkt. 1 SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że zapoznał się z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ (łącznie z projektem Umowy) i przyjmuje je bez zastrzeżeń - zamieszczone w druku oferty. 3. Oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą - zamieszczone w druku oferty. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Opis - specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia; folder, katalog z zaznaczeniem oferowanego przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Zamawiający zastrzega, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości może zażądać próbek w minimalnej ilości handlowej, dla wyrobów sterylnych powinny być gotowe do uzycia w warunkach sali operacyjne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną