Przetargi.pl
Dostawy drobiu i wędlin drobiowych

Jednostka Wojskowa 1106 ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5423856 , fax. 089 5422815, 5423022
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1106
    ul. Saperska 1 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5423856, fax. 089 5422815, 5423022
    REGON: 51086188800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw1106.netax.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy drobiu i wędlin drobiowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy drobiu (uda całe z kurczaka mrożone, filet z piersi kurczaka mrożone, uda całe z kurczaka, filet z piersi kurczaka, filet z piersi indyka mrożone, filet z piersi indyka, wątroba z kurczaka mrożona, wątroba z kurczaka, żołądki kurczaka mrożna, żołądki kurczaka) i wędlin drobiowych (parówki drobiowe, szynka drobiowa, szynka z indyka, mortadela drobiowa) dla jednostek wojskowych w garnizonach: Morąg, Ostróda, Lidzbark Warmiński, Bartoszyce, Elbląg, Braniewo, Tczew, Giżycko, Węgorzewo, Orzysz, Bemowo Piskie, Gołdap, Lipowiec, Suwałki, Białystok zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do wzoru umowy (rozdział XVI SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę na dwie części wniesienia wadium w wysokości 8 200 zł. Wykonawca składający ofertę na poszczególne części zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części nr 1 - 7 400 zł, dla części nr 2 - 800 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości, co najmniej: - część 1 - 37 000 zł, - część 2 - 4 000 zł. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust 1 punkt 1-3 i ust. 2. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 5.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 Pzp). 6.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. 1 i 2, jeżeli złoży oświadczenie i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. 7.W zakresie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga by oferowane środki spożywcze były dopuszczone do obrotu oraz spełniały wymogi norm przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, decyzji właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia, zawieszenia lub cofania zatwierdzenia zakładów ( podstawa prawna art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225) lub decyzję administracyjną powiatowego lekarza weterynarii o zatwierdzeniu zakładu i nadania zakładowi weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego ( podstawa prawna art. 7 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. 06.17.127 z 2 lutego 2006 r.) 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.W celu potwierdzenia opisanego w rozdziale 5 ust. 2 warunku, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty o których mowa w ust. 2 składa w formach przewidzianych zapisami § 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; 5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1)Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6.Pełnomocnictwo do podpisywania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt. 2 ,winno być złożone w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego ust. 2 pkt. 2 oraz jej podpisem. 7.Kopię dowodu wniesienia wadium. 8.Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 1 do SIWZ. 9.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ustępie 2 składają oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 3 mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców lub wspólnie. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 6 winno upoważniać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 8 w zakresie art. 22 ust. 1 - 3 Pzp składane jest wspólnie. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp składa każdy Wykonawca. 10.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda zaświadczenia ( certyfikatu) niezależnego podmiotu ( Państwowa Inspekcja Sanitarna, Inspekcja Weterynaryjna, Jednostki Certyfikującej) zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy dotyczących wprowadzenia i utrzymania procedur opartych o zasady HACCP (Podstawa prawna - art. 59 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach