Przetargi.pl
Dostawy energii elektrycznej

Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89100 Nakło nad Notecią, ul. Bolesława Krzywoustego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 304 51 71 , fax. 52 304 51 80
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o.
    ul. Bolesława Krzywoustego
    89100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 304 51 71, fax. 52 304 51 80
    REGON: 9316101500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej do niżej wskazanych trzech układów pomiarowych: 1 Kryta Pływalnia „Naquarius” os. Kazimierza Wielkiego 21 89-100 Nakło nad Notecią Moc umowna 240 kW Taryfa C21 Szacunkowe zużycie energii elektrycznej 1 800 000 kWh 2 Budynek mieszkalny wielorodzinny ul. Sądowa 14e 89-100 Nakło nad Notecią Moc umwona 1 kW Taryfa G11 szacunkowe zużycie energii elektrycznej 6 000 kWh 3 Budynek siedziby Zamawiającego ul. Krzywoustego 7A 89-100 Nakło nad Notecią Moc umowna 9 kW Taryfa C11 Szacunkowe zużycie energii elektrycznej 28 000 kWh 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przedmiotu zamówienia co do ilości punktów pomiarowych oraz szacunkowego zużycia energii elektrycznej ze względu na przyjmowanie nowych nieruchomości, lub też w przypadku sytuacji i zdarzeń, których nie można było przewidzieć w obecnym momencie. 3. Wskazane w pkt 1 wartości są wartościami szacunkowymi, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy (od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r.) i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych za dostawę energii elektrycznej, zgodnie z ofertą Wykonawcy. 4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie odrębnych umów dla poszczególnych punktów poborów, które zostaną zawarte pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 5. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) ENEA Operator Sp. z o. o. 6. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy oraz posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 7. W przypadku wszystkich punktów poboru nastąpi kolejna zmiana Sprzedawcy. 8. Termin obowiązywania obecnie zawartych umów dla wszystkich punktów poboru upływa dnia 31 grudnia 2018 r. 9. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. 2018, poz. 755 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007 r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. 2007, nr 93, poz. 623), taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 10. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania Generalnej Umowy Dystrybucyjnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, działającym na terenie obiektów objętych niniejszym zamówieniem. 11. Pełnomocnictwo udzielone Wykonawcy przez Zamawiającego w celu zmiany sprzedawcy stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 12. Aktualnym sprzedawcą energii elektrycznej jest Vervis Sp. z o. o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 4.000,00 złotych, słownie: cztery tysiące złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nazwa Banku: Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 14 8179 0009 0000 6002 2000 0050 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Dostawy energii elektrycznej. 3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 4, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 3) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 4) Wypełniony załącznik Nr 5 – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.). 5) Dowód wniesienia wadium. 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach