Gmina Barcin ogłasza przetarg
- Adres: 88-190 Barcin, ul. Artylerzystów
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 383 41 55 , fax. 0 52 383 41 43
- Data zamieszczenia: 2020-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Barcin
ul. Artylerzystów 9
88-190 Barcin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 383 41 55, fax. 0 52 383 41 43
REGON: 92351179000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.barcin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Barcin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz usługi dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Barcin w okresie od 1 maja 2020r. do 30 kwietnia 2022r. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania energii elektrycznej, która powinna odbywać się na warunkach określonych przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. 2019, poz. 755 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. 2007, Nr 93, poz. 623 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. poz. 503). Przewidywany, szacunkowy roczny wolumen zużycia energii w kWh dla oświetlenia ulicznego wynosi: 247.905 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty 2)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1a i b części X SIWZ. 3)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4)W celu oceny, dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożli-wiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w od-niesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5)Pełnomocnictwo - wykonawcy występujący wspólnie. Oferta, pełnomocnictwa powinny pod rygorem nieważności zostać złożone w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokumenty lub oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku oświadczeń lub dokumentów składanych w formie papierowej poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Gminy Jeziora Wielkie
Dodano: 2020-06-03 - Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kęsowo
Dodano: 2020-04-22 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Gostycyn
Dodano: 2020-03-25 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Gostycyn i Przedsiębiorstwa Usługowo - Handlowego Kamionka Sp. z o.o.
Dodano: 2020-03-18 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Cekcyn
Dodano: 2020-03-17 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Osie.
Dodano: 2020-03-04 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Lubiewo”
Dodano: 2020-02-19 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Śliwice
Dodano: 2019-12-09 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Lubiewo
Dodano: 2019-11-29 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Osie.
Dodano: 2019-08-28