Instytut Psychiatrii i Neurologii ogłasza przetarg
- Adres: 02-957 Warszawa, ul. Sobieskiego 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4582528 , fax. 022 4582731
- Data zamieszczenia: 2009-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Psychiatrii i Neurologii
ul. Sobieskiego 9 9
02-957 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4582528, fax. 022 4582731
REGON: 00028850900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipin.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut naukowo-badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy drobnego sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet I terapia infuzyjna Pakiet II drobny anestezjologiczny sprzęt medyczny Pakiet III zestawy zastawkowe, drenaże zewnętrzne Pakiet IV odzież i pościel jednorazowa z fizeliny Pakiet V obłożenia chirurgiczne i ubrania chirurgiczne Pakiet VI maty h - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331412208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nieżąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipin.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaopatrzenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w sprzęt anestezjologiczny
Dodano: 2016-01-11 - zakup i sukcesywna dostawa kaniul do długotrwałych wlewów dożylnych, systemu do pooperacyjnej autotransfuzji krwi, igieł do stimuplexu, sond do pH-metrii gardłowej
Dodano: 2015-05-06 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2014-08-08 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2014-07-15 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2014-06-18 - zakup i sukcesywna dostawa kaniul do długotrwałych wlewów dożylnych
Dodano: 2014-04-25 - Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2014-02-17 - DZP/PN/58/27/2013 Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla oddziałów IPiN
Dodano: 2013-11-07 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego Pakiet I różny drobny sprzęt medyczny Pakiet II drobny anestezjologiczny sprzęt medyczny Pakiet III zestawy zastawkowe, drenaże zewnętrzne Pakiet IV obłożenia chirurgiczne Pakiet V mycie i dezynfekcja maszynowa Pakiet VI rękawy i papiery do sterylizacji Pakiet VII zastawka programowa Pakiet VIII protezy kości czaszki Pakiet IX wosk chirurgiczny Pakiet X intensywna terapia Pakiet XI nici chirurgiczne Pakiet XII ubrania chirurgiczne
Dodano: 2013-05-14 - Zakup i sukcesywna dostawa sprzętu do zabiegów kardiochirurgicznych
Dodano: 2013-02-08