Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 01-445 Warszawa, ul. E. Ciołka 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8360191 , fax. 22 8378127
- Data zamieszczenia: 2014-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
ul. E. Ciołka 11 11
01-445 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8360191, fax. 22 8378127
REGON: 00101839600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy strzykawek, igieł, kaniul dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście. 2. Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzu cenowym, stanowiącym załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Oferowany asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w służbie zdrowia. 4. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu umowy w ilościach i w zakresie wskazanym w formularzu cenowym. 5. Kody przedmiotu zamówienia: CPV : 33141220-8, 33141310-6, 33141320-9. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyroby będą wysokiej jakości, o parametrach wymaganych w SIWZ oraz dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. b) Wszystkie zaoferowane wyroby muszą spełniać warunki określone w SIWZ oraz niniejszym rozdziale. c) Opakowanie danego materiału musi zawierać następujące informacje: nazwa producenta, nazwa produktu, ilość sztuk w danym opakowaniu/kartonie, numer serii, data ważności. d) Terminy ważności dostarczanych wyrobów nie mogą być krótsze niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy. e) Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nastąpi w terminie 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. f) Wykonawca gwarantuje, że ceny jednostkowe, określone w formularzu cenowym nie wzrosną przez okres trwania umowy. g) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawianą partię towaru własnym staraniem do jednostek( przychodni) Zamawiającego (wykaz placówek stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), w ciągu 2 dni roboczych w godz. 800 - 1400 w dni robocze od poniedziałku do piątku, na podstawie pisemnego/telefonicznego/mailowego zamówienia złożonego przez Pracownika Działu Administracyjnego. h) Przedmioty dostawy powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem, posiadać deklarację zgodności, znak CE).Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. i) Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331412208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wyrobu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaopatrzenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w sprzęt anestezjologiczny
Dodano: 2016-01-11 - zakup i sukcesywna dostawa kaniul do długotrwałych wlewów dożylnych, systemu do pooperacyjnej autotransfuzji krwi, igieł do stimuplexu, sond do pH-metrii gardłowej
Dodano: 2015-05-06 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2014-08-08 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2014-07-15 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2014-06-18 - zakup i sukcesywna dostawa kaniul do długotrwałych wlewów dożylnych
Dodano: 2014-04-25 - DZP/PN/58/27/2013 Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla oddziałów IPiN
Dodano: 2013-11-07 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego Pakiet I różny drobny sprzęt medyczny Pakiet II drobny anestezjologiczny sprzęt medyczny Pakiet III zestawy zastawkowe, drenaże zewnętrzne Pakiet IV obłożenia chirurgiczne Pakiet V mycie i dezynfekcja maszynowa Pakiet VI rękawy i papiery do sterylizacji Pakiet VII zastawka programowa Pakiet VIII protezy kości czaszki Pakiet IX wosk chirurgiczny Pakiet X intensywna terapia Pakiet XI nici chirurgiczne Pakiet XII ubrania chirurgiczne
Dodano: 2013-05-14 - Zakup i sukcesywna dostawa sprzętu do zabiegów kardiochirurgicznych
Dodano: 2013-02-08 - zakup i sukcesywna dostawa kaniul do długotrwałych wlewów dożylnych
Dodano: 2012-11-30