Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6109320 , fax. 056 6109496
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
ul. Mickiewicza 33-39 33-39
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6109320, fax. 056 6109496
REGON: 00001775600507 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy do siedziby Oddziału ZUS w Toruniu materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Oddziału ZUS w Toruniu, przy ul. Mickiewicza 33/39. Całkowita wartość zamówienia - poniżej równowartości kwoty 133 tys. Euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego z ofertą: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali z należytą starannością zamówienia polegające na dostarczaniu materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - co najmniej dwa, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000 zł (brutto). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego z ofertą: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, - oświadczenia - Wykazu wykonanych zamówień, - dokumentów potwierdzających, że zamówienia wymienione w Wykazie wykonanych zamówień zostały zrealizowane z należytą starannością; wystawionych przez podmioty, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego z ofertą: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego z ofertą: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz zamówień, zawierający zamówienia wykonane w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej dwa), polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000 zł (brutto); 6) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie zamówień, o którym mowa w punkcie poprzednim, zostały zrealizowane z należytą starannością, wystawione przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faksów
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa sukcesywna materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-09 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do frankownic dla wskazanych jednostek skarbowych woj. kujawsko-pomorskiego
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faksów
Dodano: 2015-05-08 - Dostawa sukcesywna materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faksów
Dodano: 2014-04-16 - Dostawa sukcesywna materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy.
Dodano: 2014-03-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie
Dodano: 2014-03-11 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy i taśm do drukarek komputerowych, laserowych, atramentowych oraz bębnów do maszyn biurowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Dodano: 2014-01-09