Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do frankownic dla wskazanych jednostek skarbowych woj. kujawsko-pomorskiego

Izba Skarbowa w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Warmińskiego 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5856396, 052 5856386 , fax. 052 5856380
  • Data zamieszczenia: 2016-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Bydgoszczy
    ul. Warmińskiego 18 18
    85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5856396, 052 5856386, fax. 052 5856380
    REGON: 00102114508000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.apodatkowa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do frankownic dla wskazanych jednostek skarbowych woj. kujawsko-pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do frankownic oraz usługi ich wymiany, realizowane stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Dostawy będą następować sukcesywnie, na podstawie zamówień cząstkowych dokonywanych przez Zamawiającego, określających każdorazowo rodzaj i ilość materiałów eksploatacyjnych oraz usługę. Zamówienia cząstkowe będą przekazywane wyłącznie drogą elektroniczną i niezwłocznie potwierdzane przez Wykonawcę po ich otrzymaniu. 3. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot zamówienia cząstkowego w terminie wskazanym przez w Formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 5 dni roboczych od daty jego przekazania. 4. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na jego koszt. Miejsca dostaw zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ. Usługi oraz dostawy realizowane będą w dniach urzędowania Zamawiającego, w godzinach 8:00 - 14:00. 5. Ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ są wielkościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji 70% wartości zamówienia wskazanej w formularzu cenowo - ofertowym. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach maksymalnych podanych w tabeli. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania materiałów regenerowanych, pochodzących z wtórnego naładowania - za wyjątkiem pełnowartościowych kaset (obudów), będących częściami niezużywalnymi, nie noszących znamion użytkowania, o ile ich zastosowanie nie będzie prowadzić do uszkodzenia urządzeń, w których będą zastosowane. 7. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne. Pod określeniem materiały równoważne Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w kasetach (obudowach) producenta danego materiału, kompatybilne z urządzeniem, do którego są zamówione, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż produkty oryginalne oraz spełniają wymagania stawiane przez producenta sprzętu do którego są przeznaczone. 8. Oferowane produkty nie mogą naruszać z żaden sposób praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów eksploatacyjnych naruszających prawo polskie lub prawo UE. 9. Podstawą rozliczenia będzie dokonanie odbioru dostaw i usług bez zastrzeżeń przez przedstawiciela danej jednostki skarbowej. 10. Dla dostarczanych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca udziela gwarancji jakości oraz rękojmi na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.apodatkowa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach