Przetargi.pl
Dostawy cementu chirurgicznego, zestawu do kyfoplastyki oraz substytutu kości do zabiegów neurochirurgicznych oraz hemostatyków dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju (DZP/38/382-63/12)

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 84 200 , fax. 32 47 84 506
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
    al. Jana Pawła II 7 7
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 84 200, fax. 32 47 84 506
    REGON: 27279082400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy cementu chirurgicznego, zestawu do kyfoplastyki oraz substytutu kości do zabiegów neurochirurgicznych oraz hemostatyków dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju (DZP/38/382-63/12)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy cementu chirurgicznego, zestawu do kyfoplastyki oraz substytutu kości do zabiegów neurochirurgicznych oraz hemostatyków dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części (9 pakietów): Pakiet nr 1 - Cement chirurgiczny - wertebroplastyka (złamania urazowe i osteoporoza); Pakiet nr 2 - Cement chirurgiczny - wertebroplastyka (złamania nowotworowe); Pakiet nr 3 - Cement chirurgiczny - wertebroplastyka w przypadkach naczyniaków jamistych kręgosłupa; Pakiet nr 4 - Zestaw do kyfoplastyki; Pakiet nr 5 - Substytut kości; Pakiet nr 6 - Niewchłanialny materiał do zabezpieczania przed krwawieniem z krawędzi kości; Pakiet nr 7 - Hemostatyk wykonany z oczyszczonej żelatyny wieprzowej; Pakiet nr 8 - Hemostatyk wykonany z: - utlenionej regenerowanej celulozy; oczyszczonej żelatyny wieprzowej (wałek i prostokąt); Macierz hemostatyczna zbudowana z oczyszczonej żelatyny wieprzowej; Pakiet nr 9 - Opatrunek chirurgiczny do hemostazy i klejenia tkanek. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 4. Oferowany asortyment, musi spełniać wymagania wyszczególnione w Formularzu asortymentowo-cenowym dla poszczególnych pakietów. 5. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie Producent i nazwa handlowa Producent i nr katalogowy - w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 6. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu - w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać Nie wymaga dopuszczenia; natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu. 7. Oferowane produkty muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu ich dostarczenia do Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga wyszczególnienia wszystkich elementów składowych zestawu wraz z podaniem ich cen jednostkowych oraz kwoty całkowitej zestawu w Formularzu asortymentowo - cenowym dla poszczególnych pakietów. 9. Zamówienie obejmuje także obowiązek Wykonawcy do: a) w przypadku Pakietu nr 4 obowiązek Wykonawcy do: - zapewnienia nieodpłatnie (w formie użyczenia) pełnego instrumentarium niezbędnego do zakładania asortymentu objętego zamówienia i jego serwis, tj. wymiana uszkodzonych elementów, naprawy, ostrzenie, itp. - dostawa instrumentarium do szpitala w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy; - uzupełnienia zużytych elementów instrumentarium w ciągu 48 godzin od podpisania umowy. b) w przypadku Pakietów nr 1, 2, 3 i 4 obowiązek Wykonawcy do: - przeszkolenia nieodpłatnie personelu Zamawiającego (lekarze, pielęgniarki) w zakresie technik operacyjnych dotyczących oferowanych systemów. 10. Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, a w przypadku Pakietów nr 1, 2, 3 i 4 na zasadzie stworzenia na Bloku Operacyjnym Zamawiającego depozytu zestawów (obejmującego po 1 sztuce, komplecie z każdej pozycji wymienionej w Formularzu asortymentowo - cenowym i każdego rozmiaru), uzupełnianego sukcesywnie po wykorzystaniu przez Zamawiającego poszczególnych elementów depozytu, w terminie 48 godzin od chwili powiadomienia (przesłania faksem stosownego zamówienia stanowiącego informację, co należy uzupełnić). 11. Wykonawca zobowiązuje się stworzyć na Bloku Operacyjnym Zamawiającego depozyt zestawów nie później niż do 7 dni od dnia podpisania umowy dot. pkt 3.11. 12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wymieniony w Załączniku nr 1 do Umowy towar według cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych, od momentu złożenia zamówienia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego i składane za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie lub telefonicznie. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy apteki szpitalnej dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 13. Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 48 godzin roboczych od momentu zgłoszenia - dot. pakietów od 5 do 9. 14. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem) - dot. pakietów od 5 do 9. 15. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą: - braków ilościowych w ciągu 48 godzin - wad jakościowych w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. 16. Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w danym pakiecie, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. 17. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do apteki szpitalnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. 18. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzona w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzona w innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski. 19. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: 1) zmiany stawki podatku VAT - wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług; 2) zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy lub gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktu zostanie wstrzymana lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego produktu, w tej samej ilości, jednak nie droższy. 3) zmiany zakresu rzeczowego tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach leczniczych, mogą nastąpić w przypadkach: a) definitywnego wycofania produktu z obrotu lub wykreślenia z rejestru produktów leczniczych i materiałów medycznych; b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji; c) wprowadzenia nowych produktów do obrotu i stosowania. 20. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 21. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. 22. Zamawiający informuje, iż w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) i w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca wypełnia pakiet/pakiety, na który/które składa ofertę. 23. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. 24. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 25. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości, wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od jednostek chorobowych występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. 26. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 27. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 28. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie obowiązuje

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach