Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. 11 Listopada
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 4273150 , fax. 0-87 4272825
- Data zamieszczenia: 2020-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. 11 Listopada 12
11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 4273150, fax. 0-87 4272825
REGON: 29392400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wegorzewo.naszdps.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy artykułów spożywczych na ok. 270 osób w okresie 12 miesięcy. Od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają części zamówienia (załącznik do SIWZ) w zestawach: Część 1 (załącznik 1) - Zestaw: Pieczywo i ciasta, Część 2 (załącznik 2) - Zestaw: Nabiał, Część 3 (załącznik 3) - Zestaw: Mięso i wędliny, Część 4 (załącznik 4) - Zestaw: Przetwory rybne, Część 5 (załącznik 5 ) - Zestaw: Artykuły spożywcze rożne. Oferowane artykuły spożywcze muszą być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych oraz posiadać okres przydatności do spożycia opiewający na minimum połowę okresu przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, licząc od daty dostawy. W przypadku wystąpienia w wykazie, znaków firmowych, nazw producentów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę, a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne, czyli "równoważne". - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie żąda od wykonawców szczególnych wymagań w tym zakresie przyjmując oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego, Załącznik nr 9 do SIWZ). Wypełniony zestaw artykułów spożywczych zgodnie z wybranym załącznikiem 1,2,3,4,5. Pisemne oświadczenie o spełnieniu wymogów sanitarnych dla produkcji / lub obrotu artykułami spożywczymi w zakresie złożonej oferty oraz objęciu urzędowej kontroli przez organy inspekcji sanitarnej (załącznik nr 8 do SIWZ). Na potwierdzenie oświadczenia (załącznik nr 8 do SIWZ) należy dołączyć odpowiedni dokument organów inspekcji sanitarnych ( np: zaświadczenie, ostatni protokół z kontroli sanitarnej lub równoważne) - dopuszcza się kopie ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane imiennie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Klebarku Wielkim.
Dodano: 2024-03-03 - „Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Krasnal w Olecku w 2024 roku”
Dodano: 2024-01-23 - Sukcesywna dostawa mrożonek owocowo – warzywnych i rybnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2024 roku
Dodano: 2023-12-17 - Sukcesywna dostawa żywności do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie
Dodano: 2023-07-10 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
Dodano: 2023-06-27 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
Dodano: 2023-04-14 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 1 im. Feliksa Nowowiejskiego w Barczewie w terminie od 02.01.2023r. do 31.07.2023r.
Dodano: 2022-12-11 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2023r.
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 1 im. Feliksa Nowowiejskiego w Barczewie w terminie od 02.01.2023 r. do 31.07.2023 r.
Dodano: 2022-11-30 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku na 2023 rok
Dodano: 2022-11-28