Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 966 160 , fax. 022 5966474, 8279354
- Data zamieszczenia: 2020-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
ul. Karowa 2
00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 966 160, fax. 022 5966474, 8279354
REGON: 13722290000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego w podziale na następujące części PAKIET 1 – System zamknięty do pobierania krwi PAKIET 2 – Zestaw kapilar heparynizowanych i mikroprobówki PAKIET 3 – Końcówki do automatycznej pipety Finnpipette F1 PAKIET 4 – Probówki PAKIET 5 – Probówki typu Falcone PAKIET 6 – Szkiełka nakrywkowe PAKIET 7 – Szkiełka podstawowe z dwustronnym polem do opisu PAKIET 8 – Pojemnik z tworzywa sztucznego na materiał diagnostyczny PAKIET 9 – Pojemniki laboratoryjne niesterylne PAKIET 10 – Ezy jednorazowego użytku PAKIET 11 – Wymazówki PAKIET 12 – Pojemniki płytki pipety PAKIET 13 – Jałowe końcówki do mikropipet PAKIET 14 – Zestawy sterylne do pobierania wymazów PAKIET 15 – Probówki jednorazowego do badań mikrobiologicznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): 1) Formularz OFERTA, 2) Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo – cenowy 3) Próbki – w przypadku złożenia oferty na Pakiet 15 W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, b) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych producenta THERMO FISHER SCIENTIFIC lub równoważnych
Dodano: 2023-10-20 - Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych producenta THERMO FISHER SCIENTIFIC lub równoważnych.
Dodano: 2023-10-16 - Pośrednictwo w sukcesywnej dostawie do Instytutu Chemii Fizycznej PAN materiałów jednorazowych do hodowli biologicznej oraz jednorazowych szalek pomiarowych
Dodano: 2023-03-17 - Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych elektrod grafitowych, kubeczków wysokotemperaturowych, podłoża szklanego, płynu czyszczącego i zestawu fiolek FDM.
Dodano: 2023-03-17 - Dostawa akcesoriów laboratoryjnych - zamówienie związane z przeciwdziałaniem COVID-19
Dodano: 2022-06-08 - Dostawa akcesoriów laboratoryjnych - zamówienie związane z przeciwdziałaniem COVID-19
Dodano: 2022-06-07 - Dostawa akcesoriów laboratoryjnych- zamówienie związane z przeciwdziałaniem COVID-19
Dodano: 2022-06-07 - Dostawa akcesoriów laboratoryjnych- zamówienie związane z przeciwdziałaniem COVID-19
Dodano: 2022-06-07 - Dostawa akcesoriów laboratoryjnych - zamówienie związane z przeciwdziałaniem COVID-19
Dodano: 2022-06-07 - Dostawa materiałów laboratoryjnych - zamówienie związane z przeciwdziałaniem COVID-19
Dodano: 2022-04-04