Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 36 84 430 , fax. 34 36 84 440
- Data zamieszczenia: 2017-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
ul. Dąbrowskiego
42200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 36 84 430, fax. 34 36 84 440
REGON: 57157600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: SĄD
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 oraz Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 8 - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 oraz Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Załącznik ten stanowią nw. elementy: 1) Załącznik nr 1.A – opis minimalnych wymagań techniczno – użytkowych wyposażenia do budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 8; 2)Załącznik nr 1.B – dokumentacja projektowa: Projekt wykonawczy – wystrój, aranżacja wnętrz i wyposażenie – część opisowa w zakresie dotyczącym wyposażenia w meble (str. 10 do 26) wraz z rysunkami nr: a) WW-02-001 b) WW-02-002 c) WW-02-003 d) WW-02-004 3) Załącznik nr 1.C – opis zmian do dokumentacji projektowej (załącznika nr 1.B); 4) Załącznik nr 1.D – opis minimalnych wymagań techniczno – użytkowych wyposażenia do budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35. 2. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania w Dokumencie zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) zakresu zamówienia, który zamierza im powierzyć, podania nazw firm podwykonawców oraz danych kontaktowych. Szczegóły dotyczące podwykonawców zawierają zapisy rozdziału III. ust. 3 SIWZ w niniejszym postępowaniu. 3. KOD CPV 39130000-2 Meble biurowe 4. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 7 Zamawiający nie przewiduje udzielenia Wykonawcy zamówienia na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji zamówienia – 40 dni od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2024-07-01 - Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Projektu pn.: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)”
Dodano: 2024-04-08 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-09-11 - Realizacja dostaw mebli biurowych dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. zgodnie z uzyskanym dofinansowaniem w ramach projektu Z ergonomią na tak! Kontynuacja (...)
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-07-20 - Urząd Miejski w Pyskowicach – zdrowe i przyjazne miejsce pracy - część 1- Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa wyposażenia
Dodano: 2023-05-26