Przetargi.pl
Dostawę wraz z montażem mebli biurowych i siedzisk dla Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych, z jednoczesnym odkupem mebli używanych posiadanych przez Zamawiającego

Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-215 Warszawa, ul. Dolańskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 452 54 00 , fax. 22 452 55 84
  • Data zamieszczenia: 2015-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa
    ul. Dolańskiego 2 2
    00-215 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 452 54 00, fax. 22 452 55 84
    REGON: 01034470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę wraz z montażem mebli biurowych i siedzisk dla Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych, z jednoczesnym odkupem mebli używanych posiadanych przez Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych, siedzisk do Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych przy ul. Inflanckiej 4 budynek B w Warszawie wraz z ustawieniem mebli w poszczególnych pomieszczeniach na poszczególnych piętrach oraz odkup mebli używanych Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących mebli biurowych oraz siedzisk: a) Biurko w kształcie litery L, ramowe: 195 szt. b) Panel dolny, montowany do blatu biurka: 50 szt. c) Panel górny, montowany do blatu biurka: 72 szt. d) Kontener mobilny: 203 szt. e) Biurko prostokątne menadżerskie: 8 szt. f) Panel dolny frontowy do biurka menadżerskiego: 8 szt. g) Stół konferencyjny prostokątny na 4 nogach: 14 szt. h) Stół konferencyjny z blatem w kształcie beczki na 8 nogach: 1 szt. i) Stół konferencyjny prostokątny na 4 nogach: 4 szt. j) Stół konferencyjny prostokątny na 4 nogach: 10 szt. k) Stół do aneksu kuchennego kwadratowy na 4 nogach: 29 szt. l) Stolik okrągły: 57 szt. m) Szafa ubraniowa z drzwiami płytowymi: 129 szt. n) Szafa aktowa z drzwiami płytowymi: 221 szt. o) Krzesło stacjonarne na 4 nogach z podłokietnikami: 258 szt. p) Krzesło stacjonarne do pomieszczeń socjalnych na 4 nogach: 60 szt. q) Krzesło konferencyjne, stacjonarne na płozie: 20 szt. r) Krzesło wysokie (Hocker), stacjonarne na 4 nogach: 3 szt. s) Fotel na pojedynczej nodze i podstawie czteroramiennej: 16 szt. t) Lada recepcyjna: 1 szt. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane nowe meble objęte były gwarancją nie krótszą niż 12 miesięcy. 4. Pozostałe postanowienia dotyczące dostarczanych Zamawiającemu mebli w tym specyfikacja techniczna i minimalne wymagania dotyczące dostarczanych mebli wraz z ich opisem i ilościami, określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załączniku nr 1 do projektu umowy. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Warunkiem dostawy nowych mebli jest jednocześnie odkup mebli używanych przez Zamawiającego za cenę nie niższą niż określona w wycenie tych mebli stanowiącej załącznik nr 2 do projektu umowy, tj. nie niższą niż kwota 10.594,40 PLN netto, która w umowie zostanie powiększona o podatek VAT. Brak zaoferowania odkupu od Zamawiającego starych mebli lub propozycja odkupu za kwotę niższą niż określona powyżej, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaoferowanie odkupu mebli za kwotę wyższą niż wskazana powyżej, punktowane będzie w ramach kryterium Kwota netto odkupu mebli używanych posiadanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania odkupu mebli za kwotę netto wyższą niż określona w załączniku nr 2 do projektu umowy, przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wypełniony załącznik nr 2 do umowy opiewający na zaoferowaną przez Wykonawcę kwotę netto wykupu która w umowie zostanie powiększona o podatek VAT. Zamawiający na wniosek Wykonawcy, przekaże w formie elektronicznej w pliku *.xls, formularz załącznika nr 2 do projektu umowy. 6. Szczegóły dotyczące odbioru mebli zostaną określone w harmonogramie, o którym mowa w projekcie umowy. 7. Wykaz mebli używanych przez zamawiającego stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy. 8.Wykonawca odbierze używane meble własnym transportem na swój koszt z dwóch siedzib znajdujących się przy ul. Dolańskiego 2 i Stawki 2 w Warszawie. 9. W terminie do dnia 15 marca 2015 r. Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego połowę nowych mebli, a drugą połowę do 24 marca 2015 r. 10. Szczegółowy harmonogram prac i odbiorów nowych mebli jak i odkupywanych starych zostanie określony w ciągu 5 dni roboczych po podpisaniu umowy. 11. Odbiór protokolarny Zamawiający przewiduje na dzień 30 marca 2015 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach