Przetargi.pl
Dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem aparatury RTG oraz aparatów medycznych (ssaki, pulsoksymetry, pompy objętościowe, worki samorozprężalne, defibrylatory)

Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 80-308 Gdańsk, ul. Polanki 119
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 552 50 81 , fax. 58 552 47 41
  • Data zamieszczenia: 2015-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Polanki 119 119
    80-308 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 552 50 81, fax. 58 552 47 41
    REGON: 00029420800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpolanki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.- 100% udziału jednostki samorządu terytorialnego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem aparatury RTG oraz aparatów medycznych (ssaki, pulsoksymetry, pompy objętościowe, worki samorozprężalne, defibrylatory)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie aparatury RTG oraz aparatów medycznych (ssaki, pulsoksymetry, pompy objętościowe, worki samorozprężalne), wyszczególnionej w 7 pakietach, w ilościach i zgodnie z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamówienie podzielone zostało na następujące Pakiety: 1) pakiet nr 1 - cyfrowy aparat RTG z kolumną podłogową dla dzieci od 0 do 18 lat - szt. 1 2) pakiet nr 2 - ssak satcjonarno -transportowy - szt. 4 3) pakiet nr 3 - pulsoksymetr sieciowo akumulatorowy - szt.3 4) pakiet nr 4 - pulsoksymetr stacjonarno - transportowy ze stacją dokującą - szt. 5 5) pakiet nr 5 - pompa objętościowa jednokanałowa - szt. 2 6) pakiet nr 6 - worek samorozprężalny - szt.5, 7) pakiet nr 7 - defibrylator AED - automatyczny defibrylator zewnętrzny - szt. 3. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka Pakietów. 4. Pakiet nr 1 obejmuje zakup wraz z instalacją i uruchomieniem aparatury RTG, tzn. cyfrowy aparat RTG z kolumną podłogową dla dzieci od 0 do 18 lat oraz ucyfrowienie posiadanego przez Zamawiającego aparatu jezdnego. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, rok produkcji 2015 (dotyczy wszystkich pakietów). 6. Nie jest dopuszczalne dokonywanie w przedmiocie zamówienia jakichkolwiek modyfikacji i przeróbek przez osoby trzecie inne niż producent. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do siedziby Zamawiającego. 8. Dostawa zostanie potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym. Podpisany bez zastrzeżeń przez obie Strony protokół zdawczo - odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 9. Wykonawcy zobowiązany będzie udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, a także dokonać przeszkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi dostarczonej i zainstalowanej aparatury. 10. Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych oferowanego przedmiotu zamówienia na okres minimum 10 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpolanki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach