Przetargi.pl
Dostawę urządzeń do wyposażenia placów zabaw w przedszkolach miejskich w Darłowie

Urząd Miejski w Darłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3142223 w. 231 , fax. 094 3142333
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Darłowie
    Plac Tadeusza Kościuszki 9 9
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3142223 w. 231, fax. 094 3142333
    REGON: 00052386700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę urządzeń do wyposażenia placów zabaw w przedszkolach miejskich w Darłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport i montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach niżej wymienionych urządzeń do wyposażenia placów zabaw: 1) bujak sprężynowy - 3 szt. (wg złącznika nr 1), 2) bujak sprężynowy - 3 szt. (wg załącznika nr 2), 3) bujak na sprężynach - 3 szt. (wg załącznika nr 3), 4) bujak na sprężynach - 3 szt. (wg załącznika nr 4), 5) bujak na sprężynach - 1 szt. (wg załącznika nr 5), 6) samochód na sprężynach - 3 szt. (wg załącznika nr 6), 7) huśtawka ważka na sprężynie - 5 szt. (wg załącznika nr 7), 8) karuzela tarczowa ze stoliczkiem - 3 szt. (wg załącznika nr 8), 9) zestaw zabawowy przystosowany dla grup integracyjnych składający się z: wieży, zjeżdżalni, podjazdu - 2 szt. (wg załącznika nr 9), 10) ławka ze stelażem metalowym - 5 szt. (wg załącznika nr 10), 11) kosz metalowy - 8 szt. (wg załącznika nr 11), 12) zestaw zabawowy z trzema wieżyczkami, połączonych ze sobą pomostem ruchomym i stałym, zjeżdżalnie z blachy nierdzewnej, dwie rury strażackie - 1 komplet (wg załącznika nr 12), 13) piaskownica z bali z obiciem drewnianym o wymiarach 3m x 3m + plandeki ochronne - 5 szt. (wg załącznika nr 13), 14) domek z bali o wymiarach 2,5m x 3,5m i wysokości 2,5m - 2 szt. (wg załącznika nr 14), 15) ławkostół z drewna bezrdzeniowego o wymiarach 1,80m x 1,85m i wysokości 0,75m - 1 szt. (wg załącznika nr 15), 16) zestaw zabawowy z dwiema wieżami, zjeżdżalniami i pomostem stałym - 1 szt. (wg załącznika nr 16), 17 ciuchcia z wagonem - 1 szt. (wg załącznika nr 17), 18) tablice do rysowania - 6 szt. (wg załącznika nr 18). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - dostawę, transport, montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu placu zabaw oraz uporządkowanie terenu. UWAGA! Wymagania Zamawiającego dot. zaproponowanych przez Wykonawcę urządzeń: 1) elementy wykonane z drewna klejonego, impregnowane preparatami grzybobójczymi na zewnątrz i asfaltowymi w ziemi, 2) wszelkie urządzenia metalowe występujące w urządzeniach mają być zabezpieczone przed korozją poprzez malowanie proszkowe lub poddane procesowi galwanizacji, 3) łączniki, łby śrub, nakrętki mają być pochowane lub powleczone plastikiem, 4) zjeżdżalnie mają być wykonane ze stali nierdzewnej, 5) części wymagające dużej stabilności należy zakotwiczyć w gruncie kotwami stalowymi, ocynkowanymi ogniowo, 6) bujaki sprężynowe mają być malowane wielokrotnie kolorowymi farbami utwardzonymi; mają być osadzone na sprężynie zapewniającej w pełni bezpieczne użytkowanie, 7) wszystkie urządzenia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca biorący udział w przetargu nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawca zobowiązany jest spełnić warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał minimum jedno zamówienie zakresem i charakterem równoważne lub zbliżone do przedmiotu zamówienia t.j.: urządził min. jeden plac zabaw z dostawą i montażem urządzeń zabawowych. (obowiązkowo należy dołączyć minimum jedną referencję). 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane roboty, na okres nie krótszy niż 2 lat. UWAGA! Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, na mocy art. 24, ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ją akceptuje, 4. oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy, 5. oświadczenie, że Wykonawca akceptuje podany w s.i.w.z. termin związania złożoną ofertą, 6. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 s.i.w.z., 7. termin realizacji przedmiotu zamówienia - określony konkretną datą, 8. informację o Wykonawcy z ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu określającą ilość lat funkcjonowania na rynku, profil prowadzonej działalności gospodarczej, przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego, 9. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zadań, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż pięć lat - to z tego okresu zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia (sporządzić w formie tabeli z podaniem nazwy zamówienia, zakresu wykonanych robót, wartości, nazwy Zamawiającego, roku wykonania) - popartych stosownymi referencjami - minimum jedna referencja, 10. propozycję okresu gwarancji na wykonane roboty określoną ilością lat od dnia dokonania odbioru końcowego robót, nie mniej niż 2 lata, 11. wszystkie wymagane dokumenty wymienione w pkt 19 niniejszej s.i.w.z. 12. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 13. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 19.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 lub art. 24 ust. pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna zaproponowanych urządzeń
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.darlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach