Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
- Data zamieszczenia: 2012-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Al. Piastów 17 17
70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
REGON: 32058816100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę sprzętu multimedialnego dla CBiIMO ZUT w Szczecinie. Znak sprawy: ZP/WNoŻiR/CBiIMO/195/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego w ramach pierwszego wyposażenia Centrum Bioimmobilizacji i Innowacyjnych Materiałów Opakowaniowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na dwie odrębne części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji zadaniem) - w skład których wchodzą: Zadanie nr 1 - dostawa tablic interaktywnych, projektorów multimedialnych i tablic samokopiujących; Zadanie nr 2 - dostawa infokiosków. 2. Wyszczególnienie rodzaju urządzeń i dodatkowego wyposażenia w ramach danego zadania, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa załącznik nr 1 specyfikacji. 3. Ilekroć specyfikacja nie będzie stanowiła inaczej używany w jej treści termin urządzenia lub sprzęt bez bliższego określenia rozumieć przez to należy całość urządzeń i innego wyposażenia wyszczególnionego w załączniku nr 1 specyfikacji (w odniesieniu do danego zadania), w tym oprogramowania, jeżeli w zakres niniejszego zamówienia zawarty w załączniku nr 1 specyfikacji wchodzi również dostawa oprogramowania. 4. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianych urządzeń. Dopuszcza się składanie ofert na urządzenia innych producentów (urządzenia równoważne), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 specyfikacji). Podane w załączniku nr 1 wymagania wynikają z potrzeby zachowania jednolitości urządzeń i winny być dokładnie spełnione. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za kompatybilność urządzeń w zakresie przedstawionym w załączniku nr 1 specyfikacji. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia urządzeń używanych (tj. innych niż fabrycznie nowe). 5. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności urządzeń oraz dostarczenie ich zamawiającemu. W odniesieniu do oprogramowania, przez jego dostarczenie należy rozumieć przeniesienie prawa do bezterminowego korzystania z oprogramowania przez zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz w zakresie określonym dla oprogramowania w załączniku nr 1 specyfikacji, jeżeli zakres ten został określony w załączniku nr 1 specyfikacji, a także umożliwiającym poprawne korzystanie z urządzeń. 6. Miejscem dostarczenia zamawiającemu sprzętu są wskazane przez zamawiającego pomieszczenia w Centrum Bioimmobilizacji i Innowacyjnych Materiałów Opakowaniowych WNoŻiR ZUT w Szczecinie przy ul. Klemensa Janickiego 35 - zwane dalej również miejscem dostarczenia urządzeń (wymagane jest wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego). 7. Na żądanie odbiorcy sprzętu, jego dostawa, oprócz czynności wskazanych w ust. 5 niniejszego działu, obejmuje również wykonanie czynności jego montażu (zainstalowania) oraz pierwszego próbnego uruchomienia. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia urządzeń. 8. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanych urządzeń i świadczenie usług z tym związanych, w tym usług serwisu sprzętu. 9. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem urządzeń (z prawem do korzystania z tych dokumentów), do których zalicza się minimum następujące dokumenty: 1) W wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim, dokumenty zawierające instrukcję w zakresie sposobu korzystania ze sprzętu zwaną w dalszej części specyfikacji instrukcją obsługi; 2) W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych oraz dodatkowych świadczeń, stosownie do postanowień działu XV ust. 13-15 specyfikacji, w przypadku, gdy będzie to uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów. 10. Przez dokumenty, o których mowa w ust. 9 niniejszego działu rozumie się również nośniki oprogramowania oraz oznakowania urządzeń w zakresie, w jakim są wymagane dla danego sprzętu w załączniku nr 1 specyfikacji. 11. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 - 10 niniejszego działu określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między zamawiającym i wykonawcą, której istotne postanowienia określa dział XV specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia wystawienniczego (totemy multimedialne) na potrzeby Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
Dodano: 2015-11-18 - Dostawę tablic multimedialnych do szkół, na potrzeby projektu Szkoły nowogardzkiej gminy na edukacyjne wyżyny
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i wykładzin do oddziałów przedszkolnych z terenu gminy Dolice
Dodano: 2015-02-24 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W SARBINOWIE
Dodano: 2014-08-01 - Zakup z dostawą i montażem systemów multimedialnego zwiedzania do Muzeum Przyrodniczego Wolińskiego Parku Narodowego oraz do Zagrody Pokazowej Żubrów
Dodano: 2014-04-11 - na dostawę pomocy dydaktycznych i sprzętu.
Dodano: 2013-11-25 - Wyposażenie strzelnicy laserowej Centrum Negocjacji i Edukacji Kryzysowej
Dodano: 2013-10-18 - Dostawa urządzenia multimedialnego, kamery cyfrowej oraz projektora multimedialnego dla jednostek Akademii Morskiej w Szczecinie AG/KL/49/2013
Dodano: 2013-08-28 - Dostawa urządzeń multimedialnych dla Akademii Morskiej w Szczecinie AG/KL/28/2013
Dodano: 2013-05-29 - Dostawa 2 stanowisk multimedialnych do przeprowadzania projekcji z wykorzystaniem tablic interaktywnych na potrzeby projektu Budowa Centrum Naukowo - Badawczego Analizy Ryzyka Eksploatacji Statków w Akademii Morskiej w Szczecinie AG/KL/63/2012
Dodano: 2012-11-24