Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W SARBINOWIE

Powiat Koszaliński ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 714 01 89 , fax. 94 714 02 35
  • Data zamieszczenia: 2014-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Koszaliński
    ul. Racławicka 13 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 714 01 89, fax. 94 714 02 35
    REGON: 33092085400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W SARBINOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania z usługami towarzyszącymi na potrzeby CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ w Sarbinowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - serwer - 1 sztuka (L.p. 1 w załączniku nr 2 do SIWZ); - szafa rack 24U z panelami dystrybucyjnymi i osprzętem - 1 sztuka (L.p. 2 w załączniku nr 2 do SIWZ); - listwa zasilająca - 2 sztuki (L.p. 3a w załączniku nr 2 do SIWZ); - listwa przepięciowa - 6 sztuk (L.p. 3b w załączniku nr 2 do SIWZ); - komputer All-In-One - 18 sztuk (L.p. 4 w załączniku nr 2 do SIWZ); - komputer przenośny - 3 sztuki (L.p. 5 w załączniku nr 2 do SIWZ); - komputer PC - 3 sztuki (L.p. 6 w załączniku nr 2 do SIWZ); - drukarka monochromatyczna A4 - 3 sztuki (L.p. 7 w załączniku nr 2 do SIWZ); - drukarka sieciowa wielofunkcyjna monochromatyczna A4 - 1 sztuka (L.p. 8 w załączniku nr 2 do SIWZ); - kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 sztuka (L.p. 9 w załączniku nr 2 do SIWZ); - projektor (typ 1) - 1 sztuka (L.p. 10 w załączniku nr 2 do SIWZ); - projektor (typ 2) - 1 sztuka (L.p. 11 w załączniku nr 2 do SIWZ); - projektor (typ 3) - 1 sztuka (L.p. 12 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zasilacz awaryjny UPS (typ 1) - 1 sztuka (L.p. 13 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zasilacz awaryjny UPS (typ 2) - 5 sztuk (L.p. 14 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zasilacz awaryjny UPS (typ 3) - 1 sztuka (L.p. 15 w załączniku nr 2 do SIWZ); - system operacyjny klasy PC - 20 sztuk (L.p. 16 w załączniku nr 2 do SIWZ); - pakiet oprogramowania biurowego - 6 sztuk (L.p. 17 w załączniku nr 2 do SIWZ); - przełącznik (typ 1) - 2 sztuki (L.p. 18 w załączniku nr 2 do SIWZ); - przełącznik (typ 2) - 1 sztuka (L.p. 19 w załączniku nr 2 do SIWZ); - system bezpieczeństwa - Firewall - 1 sztuka (L.p. 20 w załączniku nr 2 do SIWZ); - słuchawki z mikrofonem - 4 sztuki (L.p. 21 w załączniku nr 2 do SIWZ); - konsola KVM - 1 sztuka (L.p. 22 w załączniku nr 2 do SIWZ); - klimatyzator przenośny do serwerowni - 1 sztuka (L.p. 23 w załączniku nr 2 do SIWZ); - dysk sieciowy NAS - 1 sztuka (L.p. 24 w załączniku nr 2 do SIWZ); - głośniki - 4 kpl (L.p. 25 w załączniku nr 2 do SIWZ); - mównica prelegenta - 1 sztuka (L.p. 26 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wzmacniacz wielokanałowy - 1 sztuka (L.p. 27 w załączniku nr 2 do SIWZ); - głośniki sufitowe - 10 sztuk (L.p. 28 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wzmacniacz głośnikowy - 8 sztuk (L.p. 29 w załączniku nr 2 do SIWZ); - mikrofon przewodowy zintegrowany z mównicą - 1 sztuka (L.p. 30 w załączniku nr 2 do SIWZ); - mikrofon bezprzewodowy ze statywem - 1 sztuka (L.p. 31 w załączniku nr 2 do SIWZ); - mikrofon bezprzewodowy - 1 sztuka (L.p. 32 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zestaw odbiorników i nadajników bezprzewodowych dla tłumacza - 1 kpl (L.p. 33 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wizualizer - 1 sztuka (L.p. 34 w załączniku nr 2 do SIWZ); - ekran projekcyjny sterowany elektrycznie - 1 sztuka (L.p. 35 w załączniku nr 2 do SIWZ); - odtwarzacz Blue Ray - 1 sztuka (L.p. 36 w załączniku nr 2 do SIWZ); - przełącznik HDMI 4 na 2 - 1 sztuka (L.p. 37 w załączniku nr 2 do SIWZ); - konwerter VGA na HDMI - 1 sztuka (L.p. 38 w załączniku nr 2 do SIWZ); - przełącznik HDMI 1 na 8 portów - 1 sztuka (L.p. 39 w załączniku nr 2 do SIWZ); - konwerter Lan na HDMI - 1 sztuka (L.p. 40 w załączniku nr 2 do SIWZ); - dotykowy wyświetlacz wielkoformatowy - 2 sztuki (L.p. 41 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor LCD 40 cali - 1 sztuka (L.p. 42 w załączniku nr 2 do SIWZ); - aparat telefoniczny systemowy przewodowy - 4 sztuki (L.p. 43 w załączniku nr 2 do SIWZ); - faks na papier termiczny - 2 sztuki (L.p. 44 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor dotykowy 32 cale o dużej jasności 1000cd - 4 sztuki (L.p. 45 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wyświetlacz LCD 7680x1080 pikseli poziomy - 1 sztuka (L.p. 46 w załączniku nr 2 do SIWZ); - jednostka sterująca do obsługi wyświetlacza 7680x1080 pikseli - 1 sztuka (L.p. 47 w załączniku nr 2 do SIWZ); - głośniki sufitowe - 24 sztuki (L.p. 48 w załączniku nr 2 do SIWZ); - jednostka sterująca monitorem - 19 sztuk (L.p. 49 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor dotykowy 32 cale - 4 sztuki (L.p. 50 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor dotykowy 46 cali - 1 sztuka (L.p. 51 w załączniku nr 2 do SIWZ); - obudowa suwnicowa monitora 46 cali - 1 sztuka (L.p. 52 w załączniku nr 2 do SIWZ); - ściana do projekcji wideo - 1 sztuka (L.p. 53 w załączniku nr 2 do SIWZ); - nagłośnienie sufitowe ze wzmacniaczem i źródłem dźwięku kierunkowego - 3 sztuki (L.p. 54 w załączniku nr 2 do SIWZ); - sygnalizator drogowy - 1 sztuka (L.p. 55 w załączniku nr 2 do SIWZ); - sterownik odtwarzający pliki dźwiękowe standardu mp3 - 3 sztuki (L.p. 56 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor full HD 1920x1080 pikseli, 65 cali w obudowie stojącej - 1 sztuka (L.p. 57 w załączniku nr 2 do SIWZ); - czujnik odległości z kamerą - 1 sztuka (L.p. 58 w załączniku nr 2 do SIWZ); - ekspozytor w obudowie wykonanej w postaci stołu - 1 sztuka (L.p. 59 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zabudowany monitor dotykowy 55 cali full HD 1920x1080 pikseli - 1 sztuka (L.p. 60 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wyświetlacz wielkoformatowy - 1 sztuka (L.p. 61 w załączniku nr 2 do SIWZ); - dotykowy monitor 46 cali - 2 sztuki (L.p. 62 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor dotykowy o przekątnej minimum 119 cm - 1 sztuka (L.p. 63 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wózek do monitora dotykowego - 3 sztuki (L.p. 64 w załączniku nr 2 do SIWZ); - wyświetlacz LCD 7680x1080 pikseli pionowy dotykowy - 1 sztuka (L.p. 65 w załączniku nr 2 do SIWZ); - obudowa wyświetlacza LCD 7680x1080 pikseli pionowego - 1 sztuka (L.p. 66 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monochromatyczna kamera do rejestracji obrazu w podczerwieni - 1 sztuka (L.p. 67 w załączniku nr 2 do SIWZ); - centrala telefoniczna montowana w obudowie rack - 1 sztuka (L.p. 68 w załączniku nr 2 do SIWZ); - zamek drzwiowy szyfrowy z klawiaturą - 1 sztuka (L.p. 69 w załączniku nr 2 do SIWZ); - monitor LCD LED 23 cale - 4 sztuki (L.p. 70 w załączniku nr 2 do SIWZ). - oprogramowanie do obróbki grafiki - 1 sztuka (L.p. 71 w załączniku nr 2 do SIWZ); - oprogramowanie antywirusowe - 30 sztuk (L.p. 72 w załączniku nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę sprzętu i oprogramowania określonego szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ, - transport, - wniesienie, - rozpakowanie, - rozlokowanie we wskazanych pomieszczeniach; - montaż i instalację, - uruchomienie pod klucz; - testy penetracyjne; - wywóz zbędnych opakowań; - serwis gwarancyjny; - inne koszty (jeżeli wystąpią) niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Z MINIMALNYMI WYMAGANIAMI ZAMAWIAJĄCEGO odnośnie poszczególnych elementów dostawy oraz MINIMALNE GWARANCJE i wymagania odnośnie serwisów gwarancyjnych zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM W WYSOKOŚCI 15000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach