Przetargi.pl
Dostawę sprzętu komputerowego

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2010-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zestawy komputerowe (laptop) wraz z oprogramowaniem - 3 szt., zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem - 4 szt., serwery (zestaw złożony) - 10 szt. oraz UPS - 1 szt. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5. 4. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz elementów elektronicznych podczas odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru całości przedmiotu zamówienia. 10. Usługi gwarancyjne Wykonawca podejmie w terminie 48 godzin od chwili zgłoszenia usterek lub wad w przedmiocie zamówienia przez Zamawiającego. Usunięcie wad lub usterek nastąpi w ciągu 40 dni od chwili podjęcia usługi gwarancyjnej przez Wykonawcę. 11. Pozostałe wymagania stawiane Wykonawcy określone są w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach